MyConnect & Ανταγωνισμός: Μυστικές Επισκέψειςdoi:10.17903/FK2/O0AQ2JΚατάλογος Δεδομένων SoDaNet2021-07-053Ραμαντάνογλου, Γαβριήλ, 2021, "MyConnect & Ανταγωνισμός: Μυστικές Επισκέψεις", https://doi.org/10.17903/FK2/O0AQ2J, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNetMyConnect & Ανταγωνισμός: Μυστικές Επισκέψειςdoi:10.17903/FK2/O0AQ2JΡαμαντάνογλου, ΓαβριήλΚατάλογος Δεδομένων SoDaNet2021-07-05Tο παράδειγμα που αξιοποιείται αφορά σε μια εταιρία με την επωνυμία "MyConnect" που δραστηριοποιείται στο χώρο των λιανικών πωλήσεων στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Η εταιρία, προκειμένου να διευρύνει το μερίδιο της στη σχετική αγορά, έρχεται σε επικοινωνία με μια εταιρία έρευνας αγοράς, ώστε να αξιολογήσει τον τρόπο λειτουργίας του δικτύου της συνολικά (καταστήματα και προσωπικό), καθώς επίσης και να αποκτήσει μια συγκριτική εικόνα για τις αντίστοιχες υπηρεσίες που παρέχει ο ανταγωνισμός. Κατά τη διάρκεια των διερευνητικών επαφών, προτείνεται στην "MyConnect" έρευνα με τη μέθοδο της μυστικής (συγκαλυμμένης) παρατήρησης, σύμφωνα με την οποία επαγγελματίες ερευνητές αγοράς (με την ειδικότητα του μυστικού επισκέπτη) προσποιούμενοι τους καταναλωτές θα επισκέπτονται συγκεκριμένα καταστήματα της "MyConnect" και του ανταγωνισμού, υποδυόμενοι ρόλους βάσει σχετικών σεναρίων. Ύστερα από τη συμφωνία της "MyConnect", η εταιρία έρευνας αγοράς σχεδιάζει την προτεινόμενη έρευνα, ακολουθώντας όλες τις φάσεις και στάδια της ερευνητικής διαδικασίας της μεθοδολογίας της έρευνας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στους προς παρατήρηση τομείς της μυστικής επίσκεψης, προκειμένου να διερευνηθεί η επάρκεια και ο επαγγελματισμός των υπαλλήλων των καταστημάτων όπου θα πραγματοποιηθούν οι μυστικές επισκέψεις, καθώς και η αισθητική, η λειτουργικότητα και η οργάνωση των χώρων των καταστημάτων και εν τέλει η εμπειρία εξυπηρέτησης που αποκόμισε ο μυστικός επισκέπτης. Στη βάση αυτή, συγκροτήθηκε εν τέλει και το εργαλείο της έρευνας, το ερωτηματολόγιο δηλαδή που συμπληρώνει ο μυστικής επισκέπτης μετά το πέρας της παρατήρησης στο κάθε κατάστημα. Το προσδοκώμενο αποτέλεσμα των υπηρεσιών που παρέχει η εταιρία έρευνας αγοράς στον πελάτη μέσω του λεπτομερούς ερευνητικού σχεδίου που αφορά τόσο στη διαδικασία υλοποίησης, όσο και στη διαχείριση των δεδομένων μετά το πέρας της έρευνας πεδίου και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων στον πελάτη (εφόσον το επιθυμεί), είναι μια όσο το δυνατόν πιο "αντικειμενική" καταγραφή του τρόπου λειτουργίας των καταστημάτων καI των υπαλλήλων τους, ώστε να μπορέσει η "MyConnect" να σχεδιάσει πολιτικές για τη βελτίωση του μεριδίου αγοράς της.Greecedata_mystery.xlsapplication/vnd.ms-excelMyConnect_questionnaire.docxΠεριλαμβάνει κυρίως διχοτομικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση των καταστημάτων της εταιρείας MyConnect και του Ανταγωνισμού. Ο μυστικός επισκέπτης συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο αμέσως μετά την επίσκεψη στο κατάστημα, ώστε να έχει πρόσφατατες στη μνήμη τους όλες τις λεπτομέρειες της παρατήρησης.application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document