Flash Ευρωβαρόμετρο 49 (Κοινωνία της πληροφορίας) (ICPSR doi:10.17903/FK2/JLW65B)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 49 (Κοινωνία της πληροφορίας)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/JLW65B

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Reif, Karlheinz; Jamar, Nicole, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 49 (Κοινωνία της πληροφορίας)", https://doi.org/10.17903/FK2/JLW65B, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Έκδοση 1.0.0 (13.04.2010), doi:10.4232/1.2634

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/JLW65B

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 49 (Κοινωνία της πληροφορίας)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/JLW65B

Authoring Entity:

Reif, Karlheinz (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες)

Jamar, Nicole (EOS, Gallup Europe, Chaumont-Gistoux, Βέλγιο)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/JLW65B

Study Scope

Topic Classification:

Public relations, International politics and organisations

Abstract:

Ενδιαφέρον για τη χρήση σύγχρονου τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού. Θέματα: ενδιαφέρον και χρήση δορυφορικών προγραμμάτων, συνδρομητικών τηλεοπτικών προγραμμάτων, teletext, CD-ROM ή CD-i, Η/Υ για προσωπική χρήση, Η/Υ στην εργασία, φαξ, φαξ-μόντεμ, κινητού τηλεφώνου, ίντερνετ και online υπηρεσιών όπως η Compuserve. Ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της κοινωνίας της πληροφορίας, λ.χ. συμμετοχή σε πολιτικές συζητήσεις μέσω ενός δικτύου επικοινωνίας, συμμετοχή σε μαθήματα μέσω Η/Υ, χρήση βάσης δεδομένων από την οικία, χρήση δημοτικών και κυβερνητικών υπηρεσιών, χρήση των δικτύων επικοινωνίας για την επιλογή και αγορά προϊόντων, ανάγνωση ξένων εφημερίδων και περιοδικών, χρήση ηλεκτρονικών μέσων στην αναζήτηση εργασίας, συμμετοχή σε ομαδικές συζητήσεις στον επαγγελματικό τομέα καθώς και στην προσωπική ζωή, χρήση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών και με συμμετέχοντες από το εξωτερικό, διαχείριση προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού.

Date of Collection:

1995-06-

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Universe:

Ερωτώμενοι/ες ηλικίας 15 ετών και άνω.

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS. Σε κάθε χώρα διενεργήθηκαν περίπου 500 συνεντεύξεις.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Data Collector:

DIMARSO, Βρυξέλλες. GALLUP, Κοπεγχάγη. EMNID, Μπίλεφελντ. ICAP, Αθήνα. DEMOSCOPIA, Μαδρίτη. B.V.A., Βιροφλέ, Γαλλία. Irish Marketing Surveys, Δουβλίνο. DOXA, Μιλάνο. ILRES, Λουξεμβούργο. NIPO, Άμστερνταμ. NORMA, Λισσαβόνα. NOP, Λονδίνο. OESTERREICHISCHES GALLUP, Βιέννη. SUOMEN GALLUP, Εσπόο, Φινλανδία. SIFO, Στοκχόλμη.

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Telephone interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 49 (Κοινωνία της πληροφορίας).sps

Notes:

application/x-spss-syntax