Flash Ευρωβαρόμετρο 144 (Innobarometer 2003) (ICPSR doi:10.17903/FK2/YXGSA7)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 144 (Innobarometer 2003)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/YXGSA7

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Παπακώστας, Αντώνης; Soufflot de Magny, Renaud, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 144 (Innobarometer 2003)", https://doi.org/10.17903/FK2/YXGSA7, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 1.0.1 (12.05.2011), doi:10.4232/1.10429

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/YXGSA7

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 144 (Innobarometer 2003)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/YXGSA7

Authoring Entity:

Παπακώστας, Αντώνης (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες, DG Communication Public Opinion Analysis Sector)

Soufflot de Magny, Renaud (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες, DG Communication Public Opinion Analysis Sector)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/YXGSA7

Study Scope

Topic Classification:

International politics and organisations, Business/industrial management and organisation

Abstract:

Το συγκεκριμένο Flash Eurobarometer διερευνά τις απόψεις των ερωτώμενων σχετικά με την καινοτομία στην Ευρώπη, τις συνολικές προσπάθειες και τα επιτεύγματα της επιχείρησής τους ως στην καινοτομία καθώς και τη σύνδεση της καινοτομίας με νέες οργανωτικές και διοικητικές λειτουργίες εντός της εταιρείας τους. Η πρώτη ενότητα επικεντρώθηκε σε ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρηση όπως το μέγεθος, το έτος ίδρυσης της, το αντικείμενο δραστηριότητας, το ποσοστό εξαγωγών και εμπορικών συναλλαγών με άλλες εταιρείες και καταναλωτές. Επιπλέον, ερωτήσεις εστίασαν στην καινοτομία της επιχείρησης , στην επένδυση σε καινοτομικά προϊόντα και διαδικασίες, στα κίνητρα, στους τομείς που υστερούν καινοτομίας και αξιολόγηση της επιχείρησής τους ως προς την καινοτομία. Η τελευταία ενότητα αφορούσε νέες μεθόδους καινοτομίας της επιχείρησης και περιελάμβανε ερωτήσεις σχετικά με νέες προσεγγίσεις που υιοθετούν ως προς τη διαχείριση της καινοτομίας και της διοίκησης στην εταιρεία, ενώ πρόσθετες ερωτήσεις επικεντρώθηκαν στις απόψεις των ερωτώμενων σχετικά με τη δημιουργία ενός Κοινοτικού διπλώματος ευρεσιτεχνίας και τις επιδράσεις της ενιαίας Ευρωπαϊκής αγοράς στο πλαίσιο της καινοτομίας.

Date of Collection:

2003-09-01-2003-09-18

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 144.sps

Notes:

application/x-spss-syntax