View: |
Part 1: Document Description
|
Citation |
|
---|---|
Title: |
Η Αγορά Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Ειδών στην Ελλάδα: Στάσεις & Συμπεριφορές του Καταναλωτικού Κοινού |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/Q6CGRE |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-09-06 |
Version: |
7 |
Bibliographic Citation: |
Παπαργύρης, Αντώνης, 2021, "Η Αγορά Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Ειδών στην Ελλάδα: Στάσεις & Συμπεριφορές του Καταναλωτικού Κοινού", https://doi.org/10.17903/FK2/Q6CGRE, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, UNF:6:ZFSP9zDu07Ku1HGASPC8LQ== [fileUNF] |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/Q6CGRE |
Citation |
|
Title: |
Η Αγορά Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Ειδών στην Ελλάδα: Στάσεις & Συμπεριφορές του Καταναλωτικού Κοινού |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/Q6CGRE |
Authoring Entity: |
Παπαργύρης, Αντώνης |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-09-06 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/Q6CGRE |
Study Scope |
|
Abstract: |
Πρόκειται για έρευνα αγοράς που χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικούς σκοπούς στο πλαίσιο του μαθήματος "Έρευνα Αγοράς" της εκπαιδευτικής πλατφόρμας HowToSurvey που είναι διαθέσιμη στον σύνδεσμο <a href='https://www.howtosurvey.gr/'> https://www.howtosurvey.gr/ </a> <br><br> Στην περίπτωση την οποία θα εξετάσουμε ο διενεργών την έρευνα αγοράς είναι μία μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που ενδιαφέρεται να αποτυπώσει με αξιόπιστο τρόπο τη συνολική αντίληψη του αγοραστικού κοινού για τη φήμη της καθώς και τη θέση της στον ανταγωνισμό. <br><br> Η έρευνα που θα παρουσιάσουμε δεν είναι μία κλασική προϊοντική έρευνα καταναλωτικών συμπεριφορών και κινήτρων, αλλά στοχεύει στην ολοκληρωμένη αποτύπωση: <br> α) της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας και των υπολοίπων ανταγωνιστικών εταιρειών στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών (brand awareness) <br> β) της εταιρικής φήμης των εταιρειών του κλάδου, <br> γ) των μεριδίων αγοράς ανά είδος, <br> δ) των συνηθειών και των κριτηρίων επιλογής της εταιρείας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών <br> ε) της απήχησης της διαφημιστικής προβολής της συγκεκριμένης εταιρίας, όπως και τα κανάλια επικοινωνίας. <br> στ) τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από την αγοραστική τους εμπειρία. <br><br> Πρόκειται για ποσοτική έρευνα μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου. |
Date of Collection: |
2008-11-03-2008-11-08 |
Country: |
Greece |
Geographic Coverage: |
Θεσσαλονίκη |
Unit of Analysis: |
Individual |
Universe: |
ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ είναι οι κάτοικοι των Πολεοδομικών Συγκροτημάτων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης 18 ετών και άνω. |
Methodology and Processing |
|
Time Method: |
Cross-section |
Data Collector: |
G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 210-9374190-1, ΦΑΞ: 210-9374192 Email: [email protected] |
Sampling Procedure: |
Non-probability: Quota |
Mode of Data Collection: |
Telephone interview: Computer-assisted (CATI) |
Type of Research Instrument: |
Questionnaire |
Weighting: |
Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν σταθμιστεί ως προς την Περιφέρεια, το φύλο και την ηλικία. |
Estimates of Sampling Error: |
Το τυπικό στατιστικό σφάλμα σε σχέση με το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης: Συνολική μέγιστη απόκλιση της έρευνας είναι 2,2%. |
Data Access |
|
File Description--f3719 |
|
File: Market_research_dataset.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:ZFSP9zDu07Ku1HGASPC8LQ== |
Label: |
Market_Research_Questionnaire.doc |
Notes: |
application/msword |
Label: |
Report_Hlektroniki.doc |
Text: |
Η αναφορά με τα αποτελέσματα που δόθηκε στον πελάτη από την εταιρία που πραγματοποίησε τη συλλογή των δεδομένων |
Notes: |
application/msword |