Η Αγορά Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Ειδών στην Ελλάδα: Στάσεις & Συμπεριφορές του Καταναλωτικού Κοινού (ICPSR doi:10.17903/FK2/Q6CGRE)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 3: Data Files Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Η Αγορά Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Ειδών στην Ελλάδα: Στάσεις & Συμπεριφορές του Καταναλωτικού Κοινού

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/Q6CGRE

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-09-06

Version:

7

Bibliographic Citation:

Παπαργύρης, Αντώνης, 2021, "Η Αγορά Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Ειδών στην Ελλάδα: Στάσεις & Συμπεριφορές του Καταναλωτικού Κοινού", https://doi.org/10.17903/FK2/Q6CGRE, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, UNF:6:ZFSP9zDu07Ku1HGASPC8LQ== [fileUNF]

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/Q6CGRE

Study Description

Citation

Title:

Η Αγορά Ηλεκτρικών & Ηλεκτρονικών Ειδών στην Ελλάδα: Στάσεις & Συμπεριφορές του Καταναλωτικού Κοινού

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/Q6CGRE

Authoring Entity:

Παπαργύρης, Αντώνης

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-09-06

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/Q6CGRE

Study Scope

Abstract:

Πρόκειται για έρευνα αγοράς που χρησιμοποιείται για εκπαιδευτικούς σκοπούς στο πλαίσιο του μαθήματος "Έρευνα Αγοράς" της εκπαιδευτικής πλατφόρμας HowToSurvey που είναι διαθέσιμη στον σύνδεσμο <a href='https://www.howtosurvey.gr/'> https://www.howtosurvey.gr/ </a> <br><br> Στην περίπτωση την οποία θα εξετάσουμε ο διενεργών την έρευνα αγοράς είναι μία μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που ενδιαφέρεται να αποτυπώσει με αξιόπιστο τρόπο τη συνολική αντίληψη του αγοραστικού κοινού για τη φήμη της καθώς και τη θέση της στον ανταγωνισμό. <br><br> Η έρευνα που θα παρουσιάσουμε δεν είναι μία κλασική προϊοντική έρευνα καταναλωτικών συμπεριφορών και κινήτρων, αλλά στοχεύει στην ολοκληρωμένη αποτύπωση: <br> α) της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας και των υπολοίπων ανταγωνιστικών εταιρειών στον κλάδο των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών (brand awareness) <br> β) της εταιρικής φήμης των εταιρειών του κλάδου, <br> γ) των μεριδίων αγοράς ανά είδος, <br> δ) των συνηθειών και των κριτηρίων επιλογής της εταιρείας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών <br> ε) της απήχησης της διαφημιστικής προβολής της συγκεκριμένης εταιρίας, όπως και τα κανάλια επικοινωνίας. <br> στ) τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών από την αγοραστική τους εμπειρία. <br><br> Πρόκειται για ποσοτική έρευνα μέσω τηλεφωνικών συνεντεύξεων με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.

Date of Collection:

2008-11-03-2008-11-08

Country:

Greece

Geographic Coverage:

Θεσσαλονίκη

Unit of Analysis:

Individual

Universe:

ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ είναι οι κάτοικοι των Πολεοδομικών Συγκροτημάτων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης 18 ετών και άνω.

Methodology and Processing

Time Method:

Cross-section

Data Collector:

G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 210-9374190-1, ΦΑΞ: 210-9374192 Email: [email protected]

Sampling Procedure:

Non-probability: Quota

Mode of Data Collection:

Telephone interview: Computer-assisted (CATI)

Type of Research Instrument:

Questionnaire

Weighting:

Τα αποτελέσματα της έρευνας έχουν σταθμιστεί ως προς την Περιφέρεια, το φύλο και την ηλικία.

Estimates of Sampling Error:

Το τυπικό στατιστικό σφάλμα σε σχέση με το αποτέλεσμα της δημοσκόπησης: Συνολική μέγιστη απόκλιση της έρευνας είναι 2,2%.

Data Access

File Description--f3719

File: Market_research_dataset.tab

  • Number of cases: 1247

  • No. of variables per record: 216

  • Type of File: text/tab-separated-values

Notes:

UNF:6:ZFSP9zDu07Ku1HGASPC8LQ==

Other Study-Related Materials

Label:

Market_Research_Questionnaire.doc

Notes:

application/msword

Other Study-Related Materials

Label:

Report_Hlektroniki.doc

Text:

Η αναφορά με τα αποτελέσματα που δόθηκε στον πελάτη από την εταιρία που πραγματοποίησε τη συλλογή των δεδομένων

Notes:

application/msword