Flash Ευρωβαρόμετρο 129 (Innobarometer 2002) (ICPSR doi:10.17903/FK2/AEALSN)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 129 (Innobarometer 2002)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/AEALSN

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Christensen, Thomas; Mohedano-Brèthes, Ruben, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 129 (Innobarometer 2002)", https://doi.org/10.17903/FK2/AEALSN, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 1.0.0 (13.04.2010), doi:10.4232/1.3684

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/AEALSN

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 129 (Innobarometer 2002)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/AEALSN

Authoring Entity:

Christensen, Thomas (Eυρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες, DG Press and Communication Opinion Polls)

Mohedano-Brèthes, Ruben (Eυρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες, DG Press and Communication Opinion Polls)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/AEALSN

Study Scope

Topic Classification:

Economic systems and development, International politics and organisations, Business/industrial management and organisation

Abstract:

Το παρόν Flash Eurobarometer διερευνά τις απόψεις των ερωτώμενων σχετικά με τις καινοτόμες προσπάθειες και τα επιτεύγματα των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό και έχει στόχο την αξιολόγηση της καινοτομίας των επιχειρήσεων. Η πρώτη ενότητα αφορούσε πληροφορίες της επιχείρησης, το μέγεθος, το αντικείμενο δραστηριότητας, το ποσοστό του κύκλου εργασιών από εμπορικές συναλλαγές με εταιρείες και καταναλωτές, τα κοινωνικο-δημογραφικά δεδομένα των ερωτώμενων και την θέση απασχόλησης στην επιχείρηση. Η δεύτερη ενότητα ερωτήσεων αφορούσε το ποσοστό του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων προερχόμενο από νέα προϊόντα, τις επενδύσεις σε καινοτομίες προϊόντων καθώς και τους στόχους των καινοτομιών. Η επόμενη ενότητα επικεντρώθηκε στην πρόσβαση των επιχειρήσεων σε τεχνολογίες και ως προς άλλες επιχειρήσεις, τους παράγοντες που συμβάλλουν στην καινοτομία, τις ανάγκες για καινοτομία και επιμόρφωση/ εκπαίδευση των εργαζομένων η οποία συμβάλει στην καινοτομία καθώς και τον χρόνο που αφιερώνεται στην επιμόρφωση/ εκπαίδευση. Επιπλέον ερωτήσεις αφορούσαν στη διαχείριση της καινοτομίας, σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες και μεθόδους και στη συνεργασία με άλλες εταιρείες ως προς την καινοτομία. Τέλος, οι ερωτώμενοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τη συμμετοχή της επιχείρησης στις επικοινωνιακές δραστηριότητες για την καινοτομία, τις προσπάθειες ενίσχυσής τους και τις τάσεις των αγορών.

Date of Collection:

2002-09-09-2002-09-30

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 129.sps

Notes:

text/x-spss-syntax