Flash Eυρωβαρόμετρο 150 (Ποιότητα υπηρεσιών) (ICPSR doi:10.17903/FK2/1GHGGQ)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Eυρωβαρόμετρο 150 (Ποιότητα υπηρεσιών)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/1GHGGQ

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Soufflot de Magny, Renaud; Debyser, Ariane, 2021, "Flash Eυρωβαρόμετρο 150 (Ποιότητα υπηρεσιών)", https://doi.org/10.17903/FK2/1GHGGQ, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 1.0.0 (13.04.2010), doi:10.4232/1.4163

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/1GHGGQ

Study Description

Citation

Title:

Flash Eυρωβαρόμετρο 150 (Ποιότητα υπηρεσιών)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/1GHGGQ

Authoring Entity:

Soufflot de Magny, Renaud (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες)

Debyser, Ariane (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/1GHGGQ

Study Scope

Topic Classification:

Consumption and consumer behaviour, International politics and organisations, TRADE, INDUSTRY AND MARKETS

Abstract:

Το συγκεκριμένο Flash Eurobarometer διερεύνησε τις απόψεις των ερωτώμενων ως προς την ποιότητα συγκεκριμένων υπηρεσιών: παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, κινητή και σταθερή τηλεφωνία, φυσικό αέριο, ταχυδρομικές υπηρεσίες, δημόσιες τοπικές συγκοινωνίες, αεροπορικές και σιδηροδρομικές συγκοινωνίες. Συγκεκριμένα, διερευνήθηκε η ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια από την παροχή των προαναφερθεισών υπηρεσιών, οι τομείς που χρήζουν βελτίωσης και αν θα ήταν πρόθυμοι να καταβάλουν υψηλότερο κόστος για την βελτίωσή τους. Η επόμενη ενότητα αφορούσε ερωτήσεις ως προς την επιλογή του προμηθευτή των υπηρεσιών σε συνάρτηση με την τιμή και το κόστος ως κριτήρια επιλογής του. Επίσης ρωτήθηκαν για τους πιθανούς λόγους αλλαγής του προμηθευτή υπηρεσιών καθώς και τα εμπόδια που θα απέτρεπαν αυτήν την αλλαγή. Η τελευταία ενότητα αφορούσε ερωτήσεις σχετικά με τη δημιουργία ενός μοναδικού κοινού τηλεφωνικού αριθμού ως μέτρο αποφυγής παραβίασης προσωπικών δεδομένων και κλοπής τραπεζικών καρτών.

Date of Collection:

2003-10-2003-11

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Eυρωβαρόμετρο 150.sps

Notes:

text/x-spss-syntax