Flash Ευρωβαρόμετρο 118 (Οι Διευθυντές και η Κοινωνία της Πληροφορίας) (ICPSR doi:10.17903/FK2/CQ6W7Q)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 118 (Οι Διευθυντές και η Κοινωνία της Πληροφορίας)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/CQ6W7Q

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Christensen, Thomas; Soufflot de Magny, Renaud, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 118 (Οι Διευθυντές και η Κοινωνία της Πληροφορίας)", https://doi.org/10.17903/FK2/CQ6W7Q, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 1.0.0 (13.04.2010), doi:10.4232/1.3660

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/CQ6W7Q

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 118 (Οι Διευθυντές και η Κοινωνία της Πληροφορίας)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/CQ6W7Q

Authoring Entity:

Christensen, Thomas (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες DG Press and Communication Opinion Polls)

Soufflot de Magny, Renaud (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες DG Press and Communication Opinion Polls)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/CQ6W7Q

Study Scope

Topic Classification:

Compulsory and pre-school education, Information society, International politics and organisations

Abstract:

Το παρόν Flash Eυρωβαρόμετρο διερευνά τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου σε διαφορετικές εκπαιδευτικές βαθμίδες (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, επαγγελματική/ τεχνική) σχολείων στις 15 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πρώτη ενότητα επικεντρώθηκε σε ερωτήσεις σχετικά με τον αριθμό των Η/Υ που χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς σκοπούς, τη σύνδεση στο διαδίκτυο καθώς και πιθανή δωρεά Η/Υ από ιδιωτικούς φορείς. Επιπλέον, ερωτήσεις εστίασαν στην εγκατάσταση και την τοποθέτηση των Η/Υ στον χώρο του σχολείου, τον τύπο της διαδικτυακής σύνδεσης, συγκεκριμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχει το σχολείο καθώς και αν το σχολείο αποφασίζει για λογισμικό, τύπο σύνδεσης εκπαίδευση και προφίλ εκπαιδευτικού στο πεδίο αυτό.

Date of Collection:

2002-01-06-2002-02-28

Country:

Iceland

Unit of Analysis:

Individual

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 118.sps

Notes:

text/x-spss-syntax