Ευρωβαρόμετρο 62.1 (Οκτ-Δεκ 2004)doi:10.17903/FK2/RNRV8HΚατάλογος Δεδομένων SoDaNet2021-12-261Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες, DG Communication Public Opinion Analysis Sector, 2021, "Ευρωβαρόμετρο 62.1 (Οκτ-Δεκ 2004)", https://doi.org/10.17903/FK2/RNRV8H, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Έκδοση 1.1.0 (30.03.2012), doi:10.4232/1.10963Ευρωβαρόμετρο 62.1 (Οκτ-Δεκ 2004)Το Μέλλον της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Επαγγελματική Εκπαίδευση, Περιβάλλον, Τεχνολογίες Πληροφοριών στην Εργασία και Δημόσιες Υπηρεσίεςdoi:10.17903/FK2/RNRV8HΕυρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες, DG Communication Public Opinion Analysis SectorTNS OPINION & SOCIAL, Βρυξέλλες [Παραγωγός]GESIS - Leibniz Institute for the Social SciencesΚολωνία, ΓερμανίαΚατάλογος Δεδομένων SoDaNet2021-12-26Consumption and consumer behaviourEconomic systems and developmentVocational education and trainingLABOUR AND EMPLOYMENTEmploymentPublic relationsEnvironment and conservationInternational politics and organisationsInformation technologyΕυρωπαϊκό Σύνταγμα. Πρόγραμμα της Λισσαβόνας. Εκπαίδευση. Περιβάλλον. Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνίας. Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας.
Θέματα: Αυτός ο γύρος ερευνών του Ευρωβαρόμετρου αποκλίνει από την τυποποιημένη θεματική ή θεματολογία των τάσεων. Από τους/τις ερωτώμενους/ες ζητήθηκε να απαντήσουν αν έχουν ενημέρωση σχετικά με το Ευρωπαϊκό Σύνταγμα, αν είναι υπέρ ή κατά του Ευρωπαϊκού Συντάγματος και για ποιο λόγο, τις σχετικές πηγές πληροφόρησής τους, αν προτίθενται να κάνουν χρήση «του δικαιώματος των πολιτών για την ανάληψη πρωτοβουλιών» όπως αυτές περιγράφονται στο σχέδιο του Ευρωπαϊκού Συντάγματος. Επίσης, ζητήθηκαν οι γνώμες των ερωτώμενων ως προς την κατάσταση των εθνικών οικονομιών τους αλλά και της ευρωπαϊκής οικονομίας συνολικά, την απασχόληση, την κοινωνική πρόνοια, την ποιότητα ζωής στις χώρες τους και συγκριτικά με άλλες χώρες της ΕΕ, τις προβλέψεις τους για την οικονομία καθώς και τη γνώμη τους για τη συνολική ποιότητα της ζωής τους. Στην επόμενη ενότητα οι ερωτήσεις διερευνούσαν την επαγγελματική εκπαίδευση που είχαν λάβει, όπως για παράδειγμα τον βαθμό και το είδος κατάρτισής τους στις τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνίας, τις πηγές χρηματοδότησης αυτής της εκπαίδευσης, την πρόσφατη και ενδεχόμενη μελλοντική συμμετοχή τους σε επαγγελματική εκπαίδευση και το είδος της εκπαίδευσης που οι ερωτώμενοι/ες θεωρούσαν ότι θα βελτιώσει την επαγγελματική τους εξέλιξη. Πρόσθετες ερωτήσεις σχετίζονταν με συγκεκριμένα περιβαλλοντικά ζητήματα που τους/τις απασχολούν, και αν θα έπρεπε ή όχι να δοθεί προτεραιότητα σε οικονομικές ή περιβαλλοντικές πολιτικές. Ζητήθηκε από τους/τις ερωτώμενους/ες να περιγράψουν την προσωπική τους συμβολή στην προστασία του περιβάλλοντος καθώς και σε ποιο επίπεδο (ιεραρχία) θα έπρεπε να βρίσκονται οι κυβερνητικοί φορείς που θα ήταν υπεύθυνοι για την εποπτεία της προστασίας του περιβάλλοντος. Η επόμενη ενότητα περιέλαβε ερωτήσεις χρήσης των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, ποιες τεχνολογικές συσκευές χρησιμοποιούν συχνότερα στην καθημερινή τους (επαγγελματική και προσωπική) ζωή, σε ποιον βαθμό χρησιμοποιούν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και το διαδίκτυο, αν είχαν λάβει εκπαίδευση για τη χρήση τους και αν μπορούσαν να απασχολούνται με τηλε-εργασία. Η τελευταία ενότητα ερωτήσεων αφορούσε τις διαθέσιμες υπηρεσίες κοινής ωφέλειας (τηλέφωνο, ηλεκτρικό, νερό, ταχυδρομικές υπηρεσίες, δημόσια μέσα μεταφοράς), ποιες χρησιμοποιούν περισσότερο, αν είναι προσιτές οικονομικά καθώς και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Δημογραφικά στοιχεία: Ηλικία ερωτώμενων, φύλο, υπηκοότητα, οικογενειακή κατάσταση, πολιτική αυτο-τοποθέτηση στον άξονα αριστερά-δεξιά, επάγγελμα, ηλικία ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης, εισόδημα νοικοκυριού, είδος και μέγεθος δήμου, και περιοχή κατοικίας.2004-11-012004-11-29SloveniaIndividualΌλοι/ες οι ερωτώμενοι/ες ήταν μόνιμοι κάτοικοι στην αντίστοιχη χώρα και ηλικίας 15 ετών και άνω.Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.Time seriesTNS Dimarso, Βρυξέλλες. TNS GALLUP DK, Κοπεγχάγη. TNS Infratest, Μόναχο, Γερμανία. TNS ICAP, Αθήνα. TNS Demoscopia, Μαδρίτη. TNS Sofres, Μονρούζ, Γαλλία. TNS MRBI, Δουβλίνο. TNS Abacus, Μιλάνο, Ιταλία. TNS ILReS, Λουξεμβούργο. TNS NIPO, Άμστερνταμ. Osterreichisches GALLUP, Βιέννη. TNS EUROTESTE, Λισσαβόνα. TNS GALLUP OY, Έσποο, Φινλανδία. TNS GALLUP, Στοκχόλμη. TNS UK, Λονδίνο. Synovate, Λευκωσία, Κύπρος. TNS Aisa, Πράγα. Emor, Ταλίν, Εσθονία. TNS Hungary, Βουδαπέστη. TNS Baltic Data House, Ρίγα, Λετονία. TNS GALLUP Lithuania, Βίλνιους, Λιθουανία. MISCO, Μάλτα. TNS OBOP, Βαρσοβία. TNS Aisa SK, Μπρατισλάβα, Σλοβακία. RM PLUS, Μάριμπορ, Σλοβενία. TNS Opinion, Βρυξέλλες (Διεθνής Συντονισμός)ProbabilityFace-to-face interviewFace-to-face interview: Computer-assisted (CAPI/CAMI)Structured questionnaireΕυρωβαρόμετρο 62.1 (Οκτ-Δεκ 2004).spsapplication/x-spss-syntax