View: |
Part 1: Document Description
|
Citation |
|
---|---|
Title: |
Flash Ευρωβαρόμετρο 260 (Φοιτητές/φοιτήτριες και Μεταρρύθμιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης) |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/UA2HO1 |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-12-23 |
Version: |
1 |
Bibliographic Citation: |
Παπακώστας Αντώνιος, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 260 (Φοιτητές/φοιτήτριες και Μεταρρύθμιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης)", https://doi.org/10.17903/FK2/UA2HO1, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Έκδοση 1.0.0 (26.11.2009), doi:10.4232/1.4986 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/UA2HO1 |
Citation |
|
Title: |
Flash Ευρωβαρόμετρο 260 (Φοιτητές/φοιτήτριες και Μεταρρύθμιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης) |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/UA2HO1 |
Authoring Entity: |
Παπακώστας Αντώνιος (Europäische Kommission, Brüssel DG Communication, Public Opinion Analysis Sector) |
Producer: |
The GALLUP Organisation, Βρυξέλλες |
GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences |
|
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-12-23 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/UA2HO1 |
Study Scope |
|
Topic Classification: |
Higher and further education, Life-long/continuing education, OTHER |
Abstract: |
Φοιτητές/φοιτήτριες και Μεταρρύθμιση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Θέματα: ερωτήσεις σχετικά με τις σπουδές των ερωτώμενων, χώρα απόκτησης του ανώτερου διπλώματος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επίπεδο φοίτησης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τίτλοι σπουδών που απονέμονται από το πανεπιστημιακό ίδρυμα φοίτησής τους. Έκφραση γνώμης ως προς την προσβασιμότητα και ισότητα στην εκπαίδευση: ισότητα ευκαιριών και πρόσβασης στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές ή μόνο δικαίωμα για τους καλύτερους εξ' αυτών, τα πανεπιστήμια να δέχονται όλους τους φοιτητές ή να επιλέγουν εκείνους που ταιριάζουν στο προφίλ τους, δωρεάν εκπαίδευση ή αποδεκτά φοιτητικά δίδακτρα σε συνδυασμό με επιδόματα και δάνεια. Συμφωνία ή διαφωνία ως προς τη δυνατότητα παροχής περισσότερων προγραμμάτων για φοιτητές μερικής φοίτησης ( δια βίου μάθηση), μέριμνα για τη φοίτηση φοιτητών προερχόμενων από διαφορετικά κοινωνικά και πολιτιστικά υπόβαθρα στα πανεπιστήμια καθώς και ανάπτυξης γενικών και ειδικών ικανοτήτων. Διερεύνηση των σημαντικών εκπαιδευτικών στόχων: παροχή γνώσεων και ικανοτήτων για την πρόσβαση στην αγορά εργασίας, την ενίσχυση της προσωπικής ανάπτυξης, την εκπαίδευση ενεργών πολιτών στα κοινά. Ως προς την ποιότητα και διαφάνεια: δυνατότητα επιλογής βάσει της ποιότητας και φήμης του ιδρύματος και των προγραμμάτων σπουδών, δυνατότητα επιλογής βάσει ποικίλλων παραγόντων όπως τοποθεσία, φίλοι/ες, κόστος κλπ., αξιολογήσεις των ιδρυμάτων καθώς και ταξινομήσεις αποδοτικότητάς τους για την τελική επιλογή των φοιτητών. Ως προς την κινητικότητα και αναγνώριση των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων: πρόθεση συνέχισης σπουδών σε άλλη χώρα και λόγοι, δυσκολίες συνέχισης σπουδών σε άλλη χώρα όπως έλλειψη ενημέρωσης, έλλειψη χρηματικών πόρων, διαφορετική ποιότητα στην εκπαίδευση στο εξωτερικό, γλώσσα κ.ά. Επίσης έκφραση γνώμης για προαιρετικά προγράμματα σπουδών στο εξωτερικό σύντομης διάρκειας, ως υποχρεωτικό τμήμα του εκπαιδευτικού προγράμματος, αναγνώριση αυτών των σπουδών από το εγχώριο πανεπιστήμιο, προγράμματα σπουδών προσαρμοσμένα και στις επιχειρήσεις κ.ά. Ως προς τα μελλοντικά σχέδια: στους προπτυχιακούς φοιτητές διερεύνηση της πρόθεσης συνέχισης σπουδών ή αναζήτησης εργασίας, ή συνέχιση σπουδών μετά από κάποιο διάστημα στην αγορά εργασίας, ενώ στους μεταπτυχιακούς φοιτητές διερεύνηση πρόθεσης μεταπτυχιακών σπουδών. Δημογραφικά στοιχεία: Ηλικία, φύλο, χώρα λήψης ανώτερου διπλώματος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, επίπεδο και κλάδος σπουδών, διάρκεια φοίτησης στην ανώτατη εκπαίδευση, πλήρης ή μερική φοίτηση, είδος πτυχίου που απονέμει το ίδρυμα που φοιτούν. |
Date of Collection: |
2009-02-12-2009-02-20 |
Country: |
Iceland |
Unit of Analysis: |
Individual |
Universe: |
Όλοι/ες οι ερωτώμενοι/ες ήταν μόνιμοι κάτοικοι στην αντίστοιχη χώρα ηλικίας 18 έως 25. |
Notes: |
Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS. |
Methodology and Processing |
|
Time Method: |
Time series |
Sampling Procedure: |
Probability |
Mode of Data Collection: |
Interview |
Type of Research Instrument: |
Structured questionnaire |
Data Access |
|
Label: |
Flash Ευρωβαρόμετρο 260.sps |
Notes: |
application/x-spss-syntax |