Flash Ευρωβαρόμετρο 157 (Tηλεόραση και τηλεθεατές της Ευρώπης- 2003) (ICPSR doi:10.17903/FK2/V8RG5Z)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 157 (Tηλεόραση και τηλεθεατές της Ευρώπης- 2003)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/V8RG5Z

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Soufflot de Magny, Renaud, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 157 (Tηλεόραση και τηλεθεατές της Ευρώπης- 2003)", https://doi.org/10.17903/FK2/V8RG5Z, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 1.0.2 (11.03.2014), doi:10.4232/1.11861

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/V8RG5Z

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 157 (Tηλεόραση και τηλεθεατές της Ευρώπης- 2003)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/V8RG5Z

Authoring Entity:

Soufflot de Magny, Renaud (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/V8RG5Z

Study Scope

Topic Classification:

MEDIA, COMMUNICATION AND LANGUAGE, Media, International politics and organisations

Abstract:

Το παρόν Flash Eurobarometer διερεύνησε τις απόψεις των ερωτώμενων ως προς την χρήση της τηλεόρασης και τις προτιμήσεις των τηλεθεατών στην καθημερινότητά τους. Η πρώτη ενότητα επικεντρώθηκε στην χρήση της τηλεόρασης των ερωτώμενων στην καθημερινότητά τους, τις επιλογές και τις απόψεις τους ως προς τα τηλεοπτικά προγράμματα, τα εξειδικευμένα κανάλια καθώς και τα θέματα που επιδιώκουν να παρακολουθούν στην τηλεόραση. Οι επόμενες ενότητες αφορούσαν την ενημέρωση των τηλεθεατών ως προς την Ευρωπαϊκή Ένωση, τις πολιτικές και τους θεσμούς της, τους τρόπους λήψης των συγκεκριμένων πληροφοριών και τα κριτήρια επιλογής των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Η τελευταία ενότητα αναφέρονταν σε συγκεκριμένα Ευρωπαϊκά τηλεοπτικά κανάλια και τη σχέση τους με την γνώση/ πρόσβαση των τηλεθεατών σε αυτά, τη συχνότητα παρακολούθησής τους αλλά και το ενδιαφέρον τους για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα ευρωπαϊκά ζητήματα εν γένει.

Date of Collection:

2003-12-

Country:

Greece

Unit of Analysis:

Individual

Universe:

Πληθυσμός με εκπαίδευση μέχρι την ηλικία τουλάχιστον των 20.

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 157.sps

Notes:

text/x-spss-syntax