Flash Ευρωβαρόμετρο 363 (Πως οι Εταιρείες Επηρεάζουν την Κοινωνία μας: Άποψη Πολιτών) (ICPSR doi:10.17903/FK2/LEWXMP)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 363 (Πως οι Εταιρείες Επηρεάζουν την Κοινωνία μας: Άποψη Πολιτών)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/LEWXMP

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-24

Version:

1

Bibliographic Citation:

Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες DG Communication COMM A1 /Research and Speechwriting/, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 363 (Πως οι Εταιρείες Επηρεάζουν την Κοινωνία μας: Άποψη Πολιτών)", https://doi.org/10.17903/FK2/LEWXMP, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Έκδοση 1.0.1 (22.05.2014), doi:10.4232/1.11927

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/LEWXMP

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 363 (Πως οι Εταιρείες Επηρεάζουν την Κοινωνία μας: Άποψη Πολιτών)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/LEWXMP

Authoring Entity:

Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες DG Communication COMM A1 /Research and Speechwriting/

Producer:

TNS Political & Social [παραγωγός]

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-24

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/LEWXMP

Study Scope

Topic Classification:

POLITICS, International politics and organisations, Political behaviour and attitudes, Political ideology

Abstract:

Πως οι εταιρείες επηρεάζουν την κοινωνία μας: οι απόψεις των πολιτών. Θέματα: Διερεύνηση των απόψεων των πολιτών ως προς τις σχέσεις επιρροής που διαμορφώνονται μεταξύ δημόσιων αρχών και εταιρειών καθώς και ο ρόλος Πολιτείας, πολιτών και εταιρειών. Στη συνέχεια σειρά ερωτήσεων αφορούσε την ενημέρωση των πολιτών σε ό,τι αφορά τις εταιρείες, τις θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις των δραστηριοτήτων τους στην ελληνική κοινωνία καθώς και τη σύγκριση με τις αντίστοιχες συνθήκες 10 χρόνια πριν. Επίσης, άλλες ερωτήσεις διερεύνησαν τους τύπους εταιρειών που χαρακτηρίζονται από υπευθυνότητα έναντι του κοινωνικού συνόλου (πχ. εταιρείες τεχνολογιών, πληροφορίας και επικοινωνιών/ εταιρείες κατασκευής ρουχισμού και υποδημάτων/ χρηματοπιστωτικές και τραπεζικές εταιρείες κλπ.). Τέλος, δόθηκε στους ερωτώμενους/ες λίστα με τις βασικές θετικές επιπτώσεις (πληρωμή φόρων/ δημιουργία θέσεων εργασίας/ ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών κλπ.) αλλά κα τις αρνητικές επιπτώσεις (περιβαλλοντική μόλυνση/ διαφθορά/ κακές συνθήκες εργασίας/ υπερβολική επιρροή στην διαμόρφωση των κυβερνητικών πολιτικών κλπ.) που επηρεάζουν την κοινωνία και προέρχονται από το χώρο των εταιρειών. Δημογραφικά στοιχεία: Ηλικία, φύλο, υπηκοότητα, ηλικία ολοκλήρωσης εκπαίδευσης, κατάσταση απασχόλησης και επαγγελματική κατάσταση, περιοχή, βαθμός αστικοποίησης, σταθερό και κινητό τηλέφωνο στο νοικοκυριό, αριθμός ατόμων άνω των 15 ετών στο νοικοκυριό (μέγεθος νοικοκυριού).

Date of Collection:

2012-10-22-2012-11-23

Country:

India

Unit of Analysis:

Individual

Universe:

Όλοι/ες οι ερωτώμενοι/ες ήταν μόνιμοι κάτοικοι στην αντίστοιχη χώρα ηλικίας άνω των 15.

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Data Collector:

TNS Dimarso, Βρυξέλλες, Βέλγιο; TNS BBSS, Σόφια, Βουλγαρία; TNS Aisa s.r.o., Πράγα, Δημοκρατία της Τσεχίας; TNS GALLUP A/S, Κοπενγχάγη, Δανία; TNS Infratest, Μόναχο, Γερμανία; TNS Emor, Ταλίν, Εσθονία; IMS Millward Brown, Δουβλίνο, Ιρλανδία; TNS ICAP, Αθήνα, Ελλάδα; TNS Demoscopia S.A., Μαδρίτη, Ισπανία; TNS Sofres, Μοντρούζ, Γαλλία; TNS ITALIA, Μιλάνο, Ιταλία; CYMAR, Λευκωσία, Κύπρος; TNS Latvia, Ρήγα, Λετονία; TNS Lithuania, Βίλνιους, Λιθουανία; TNS Dimarso, Λουξεμβούργο, Λουξεμβούργο; TNS Hoffmann Kft, Βουδαπέστη, Ουγγαρία; MISCO International Ltd, Βαλέτα, Μάλτα; TNS NIPO, Άμστερνταμ, Ολλανδία; TNS Austria, Βιέννη, Αυστρία (Αυστρία); TNS OBOP, Βαρσοβία, Πολωνία; TNS EUROTESTE, Λισαβόνα, Πορτογαλία; TNS CSOP, Βουκουρέστι, Ρουμανία; RM PLUS, Μάριμπορ, Σλοβενία; TNS AISA Slovakia, Μπρατισλάβα, Σλοβακία; TNS GALLUP Oy, Έσπο, Φινλανδία; TNS SIFO, Στοκχόλμη, Σουηδία; TNS UK, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο; Puls, Ζάγκρεμπ, Κροατία; TNS PIAR, Κωνσταντινούπολη, Τουρκία; TNS Custom Research, Νέα Υόρκη, Ηνωμένες Πολιτείες; TNS Teleseker, Ραμάτ Γκαν, Ισραήλ; RSM, Σάο Πάολο, Βραζιλία; TNS China, Πεκίνο, Κίνα; TNS India, Νέο Δελχί, Ινδία; TNS Political & Social, TNS Political & Social, Βρυξέλλες (διεθνής συντονισμός)

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 363.sps

Notes:

application/x-spss-syntax