Flash Ευρωβαρόμετρο 128 (Διασυνοριακό εμπόριο) (ICPSR doi:10.17903/FK2/AZXLAO)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 128 (Διασυνοριακό εμπόριο)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/AZXLAO

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Christensen, Thomas, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 128 (Διασυνοριακό εμπόριο)", https://doi.org/10.17903/FK2/AZXLAO, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 2.0.0 (14.08.2014), doi:10.4232/1.12024

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/AZXLAO

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 128 (Διασυνοριακό εμπόριο)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/AZXLAO

Authoring Entity:

Christensen, Thomas (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες DG Press and Communication Opinion Polls)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/AZXLAO

Study Scope

Topic Classification:

International politics and organisations, TRADE, INDUSTRY AND MARKETS, Business/industrial management and organisation

Abstract:

Το παρόν Flash Eurobarometer διερευνά τις απόψεις των στελεχών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο διασυνοριακό εμπόριο (cross-border commerce) για την αξιολόγηση των πωλήσεων και των διαφημίσεών τους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πρώτη ενότητα αφορούσε πληροφορίες της επιχείρησης, το μέγεθος, το αντικείμενο δραστηριότητάς, τα κοινωνικο-δημογραφικά δεδομένα των ερωτώμενων και την θέση απασχόλησης στην επιχείρηση. Η επόμενη ενότητα ερωτήσεων αφορούσε τις διασυνοριακές πωλήσεις και διαφημίσεις των επιχειρήσεων, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν και τους παράγοντες που τις προκάλεσαν καθώς και τα ενδεδειγμένα μέτρα διευκόλυνσης της ανάπτυξης των διασυνοριακών πωλήσεων/ διαφημίσεων. Η τελευταία ενότητα επικεντρώθηκε σε ερωτήσεις σχετικά με την εκτίμηση του ποσοστού των διασυνοριακών πωλήσεων/διαφημίσεων της επιχείρησης μέσω διαδικτύου, αλληλογραφίας, ή των αντιπροσώπων της εταιρείας καθώς και στην επίδραση που η εναρμόνιση των κανονισμών για την προστασία των καταναλωτών σε επίπεδο ΕΕ θα είχε στις πολιτικές μάρκετινγκ, διαφήμιση και διασυνοριακών πωλήσεων.

Date of Collection:

2002-08-26-2002-09-23

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 128.sps

Notes:

text/x-spss-syntax