View: |
Part 1: Document Description
|
Citation |
|
---|---|
Title: |
Flash Ευρωβαρόμετρο 128 (Διασυνοριακό εμπόριο) |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/AZXLAO |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-12-26 |
Version: |
1 |
Bibliographic Citation: |
Christensen, Thomas, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 128 (Διασυνοριακό εμπόριο)", https://doi.org/10.17903/FK2/AZXLAO, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 2.0.0 (14.08.2014), doi:10.4232/1.12024 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/AZXLAO |
Citation |
|
Title: |
Flash Ευρωβαρόμετρο 128 (Διασυνοριακό εμπόριο) |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/AZXLAO |
Authoring Entity: |
Christensen, Thomas (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες DG Press and Communication Opinion Polls) |
Producer: |
GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-12-26 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/AZXLAO |
Study Scope |
|
Topic Classification: |
International politics and organisations, TRADE, INDUSTRY AND MARKETS, Business/industrial management and organisation |
Abstract: |
Το παρόν Flash Eurobarometer διερευνά τις απόψεις των στελεχών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο διασυνοριακό εμπόριο (cross-border commerce) για την αξιολόγηση των πωλήσεων και των διαφημίσεών τους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η πρώτη ενότητα αφορούσε πληροφορίες της επιχείρησης, το μέγεθος, το αντικείμενο δραστηριότητάς, τα κοινωνικο-δημογραφικά δεδομένα των ερωτώμενων και την θέση απασχόλησης στην επιχείρηση. Η επόμενη ενότητα ερωτήσεων αφορούσε τις διασυνοριακές πωλήσεις και διαφημίσεις των επιχειρήσεων, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν και τους παράγοντες που τις προκάλεσαν καθώς και τα ενδεδειγμένα μέτρα διευκόλυνσης της ανάπτυξης των διασυνοριακών πωλήσεων/ διαφημίσεων. Η τελευταία ενότητα επικεντρώθηκε σε ερωτήσεις σχετικά με την εκτίμηση του ποσοστού των διασυνοριακών πωλήσεων/διαφημίσεων της επιχείρησης μέσω διαδικτύου, αλληλογραφίας, ή των αντιπροσώπων της εταιρείας καθώς και στην επίδραση που η εναρμόνιση των κανονισμών για την προστασία των καταναλωτών σε επίπεδο ΕΕ θα είχε στις πολιτικές μάρκετινγκ, διαφήμιση και διασυνοριακών πωλήσεων. |
Date of Collection: |
2002-08-26-2002-09-23 |
Country: |
United Kingdom |
Unit of Analysis: |
Individual |
Notes: |
Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS. |
Methodology and Processing |
|
Time Method: |
Time series |
Sampling Procedure: |
Probability |
Mode of Data Collection: |
Interview |
Type of Research Instrument: |
Structured questionnaire |
Data Access |
|
Label: |
Flash Ευρωβαρόμετρο 128.sps |
Notes: |
text/x-spss-syntax |