Flash Eurobarometer 110 (Dialogue with Business 5) (ICPSR doi:10.17903/FK2/B7WYGT)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Eurobarometer 110 (Dialogue with Business 5)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/B7WYGT

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Version:

1

Bibliographic Citation:

Christensen, Thomas; Mohedano Brèthes, Rubén, 2021, "Flash Eurobarometer 110 (Dialogue with Business 5)", https://doi.org/10.17903/FK2/B7WYGT, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 1.0.0 (13.04.2010), doi:10.4232/1.3599

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/B7WYGT

Study Description

Citation

Title:

Flash Eurobarometer 110 (Dialogue with Business 5)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/B7WYGT

Authoring Entity:

Christensen, Thomas (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, DG Press and Communication Opinion Polls)

Mohedano Brèthes, Rubén (Eυρωπαϊκή Επιτροπή, DG Press an Communication Opinion Polls)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-26

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/B7WYGT

Study Scope

Topic Classification:

Economic systems and development, International politics and organisations

Abstract:

Το παρόν Flash Eurobarometer διερευνά τις απόψεις των ερωτώμενων σχετικά με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) των επιχειρήσεων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τους κανόνες/κανονισμούς σχετικά με τις δημόσιες προμήθειες αγαθών, τα εμπόδια ως προς την άσκηση δικαιωμάτων τους καθώς και την επιλογή της Αρχής/ Οργανισμού για την αντιμετώπιση των δυσκολιών άσκησης των δικαιωμάτων. Η πρώτη ενότητα αφορούσε πληροφορίες της επιχείρησης, το μέγεθος, το αντικείμενο δραστηριότητάς, τον ετήσιο κύκλο εργασιών της, τα κοινωνικο-δημογραφικά δεδομένα των ερωτώμενων και θέση απασχόλησης στην επιχείρηση. Επιπλέον, διατυπώθηκαν ερωτήσεις για τη χρήση του διαδικτύου και της ιστοσελίδας «Διάλογος με τις επιχειρήσεις» καθώς και τη νομοθεσία για την Εσωτερική Αγορά. Δημογραφικά στοιχεία: θέση ερωτώμενου/ης στην επιχείρηση, τομέας δραστηριότητας, μέγεθος εταιρείας, ετήσιος κύκλος εργασιών.

Date of Collection:

2001-10-08-2001-10-26

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Universe:

Η επιλογή των εταιρειών έγινε με βάση τρία κριτήρια: χώρα, μέγεθος επιχείρησης (περισσότερα από 10 άτομα) και βιομηχανικός τομέας (κατασκευές, βιομηχανία, υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, διανομές εκτός ξενοδοχείων, εστιατορίων και καφετεριών).

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Data Collector:

EOS Gallup Europe Dimarso, Βρυξέλλες, Βέλγιο Gallup, Kobenhavn, Δανία Emnid, Bielefeld, Γερμανία ICAP, Αθήνα, Ελλάδα Demoscopia, Μαδρίτη, Ισπανία Suomen Gallup, Espoo, Φινλανδία Sofres, Montrouge, Γαλλία Irish MKTG Surveys, Δουβλίνο, Ιρλανδία Doxa, Μιλάνο, Ιταλία ILReS, Λουξεμβούργο, Λουξεμβούργο NIPO, Άμστερνταμ, Ολλανδία Osterreichisches Gallup, Βιέννη, Aυστρία Metris, Λισαβόνα, Πορτογαλία SIFO, Στοκχόλμη, Σουηδία NOP, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Telephone interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Eurobarometer 110.sps

Notes:

text/x-spss-syntax