Ευρωβαρόμετρο 43.1bis (Μάιος-Ιούνιος 1995) (ICPSR doi:10.17903/FK2/TGMQSM)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Ευρωβαρόμετρο 43.1bis (Μάιος-Ιούνιος 1995)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/TGMQSM

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-27

Version:

1

Bibliographic Citation:

Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες. DG X - Information Communication Culture Surveys Research Analyses, 2021, "Ευρωβαρόμετρο 43.1bis (Μάιος-Ιούνιος 1995)", https://doi.org/10.17903/FK2/TGMQSM, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Έκδοση 1.1.1 (08.11.2013), doi:10.4232/1.11776

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/TGMQSM

Study Description

Citation

Title:

Ευρωβαρόμετρο 43.1bis (Μάιος-Ιούνιος 1995)

Subtitle:

Περιφερειακή Ανάπτυξη, Καταναλωτικά και Περιβαλλοντικά Ζητήματα

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/TGMQSM

Authoring Entity:

Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες. DG X - Information Communication Culture Surveys Research Analyses

Producer:

INRA, Βρυξέλλες

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-27

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/TGMQSM

Study Scope

Topic Classification:

Public relations, International politics and organisations

Abstract:

Θεματικές: Ευρωπαϊκή αγορά, προστασία του περιβάλλοντος, περιφέρειες και γεωργία στην ΕΕ. 1. Ευρωπαϊκή Αγορά: ενδιαφέρον για την πολιτική, δείκτης καθοδήγησης κοινής γνώμης, στάση ως προς την Ευρωπαϊκή ενοποίηση και ως προς την χώρα-μέλος του/ης ερωτώμενου/ης, προσδοκώμενα πολιτικά και οικονομικά οφέλη της κοινής ευρωπαϊκής αγοράς (κλίμακα), αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών από άλλη ευρωπαϊκή χώρα,, ικανοποίηση από αυτά τα προϊόντα, δυσκολίες και αρνητικές εμπειρίες από αυτήν αγορά προϊόντων και εμπορικών συναλλαγών γενικότερα, εμπιστοσύνη στις αγορές άλλων χωρών της Ευρώπης. Τα σημαντικότερα εμπόδια στην αγορά των προϊόντων από άλλες χώρες μέλη της ΕΕ και ανάληψη μέτρων εκ μέρους της ΕΕ υπέρ της προστασίας των καταναλωτών. 2. Προστασία του Περιβάλλοντος: τρέχουσα σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος, ανησυχία για τα περιβαλλοντικά προβλήματα στην ΕΕ γενικότερα. Ειδικότερα για τη χώρα του/ης ερωτώμενου/ης ποια είναι τα σημαντικότερα περιβαλλοντικά προβλήματα και πηγές ρύπανσης του περιβάλλοντος. Προτιμώμενα μέτρα για τη μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων στις πόλεις (κλίμακα), οικολογία εναντίον οικονομίας, προτιμώμενη χρηματοδότηση για την εξάλειψη της ρύπανσης του περιβάλλοντος, προσωπική συμβολή στην προστασία του περιβάλλοντος (κλίμακα), αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της προστασίας του περιβάλλοντος σε διαφορετικά επίπεδα διακυβέρνησης από το τοπικό έως το παγκόσμιο, προτιμώμενα μέτρα εθνικής περιβαλλοντικής πολιτικής, αποτίμηση της αξιοπιστίας της περιβαλλοντικής πολιτικής σε ό,τι αφορά επιλεγμένες οργανώσεις, επαγγελματικές ομάδες καθώς και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Απόψεις σχετικά με ένα φόρο περιβάλλοντος, επιδοκιμασία μιας άμεσης ή σταδιακής εισαγωγής αυτού του φόρου περιβάλλοντος, συσχέτιση της οικονομικής ανάπτυξης με την εισαγωγή περιβαλλοντικών φόρων, επιβολή φόρου σε βλαβερά για το περιβάλλον προϊόντα και μέτρων φορολογικής πολιτικής σε επιχειρήσεις που ρυπαίνουν το περιβάλλον , επιδοκιμασία φιλικών προς το περιβάλλον συσκευασιών και φιλικές για το περιβάλλον συσκευασίες, επιδοκιμασία των μέτρων φορολογικής πολιτικής και διερεύνηση των επιπτώσεων των ανθρώπινων δραστηριοτήτων στο περιβάλλον. 3. Ερωτήσεις για την περιφέρεια/τόπος κατοικίας: τοπικοί δεσμοί ή σύνδεση με την περιφέρεια στην οποία κατοικούν, σύνδεση με τη χώρα τους ή την ευρωπαϊκή ταυτότητα. Απόψεις σχετικά με τα μέτρα της κυβέρνησης που αφορούν τη στήριξη των λιγότερο ευνοημένων περιφερειών, η προσωπική τους στάση έναντι της στήριξης των λιγότερο ευνοημένων περιφερειών, γνώση της πολιτικής της ΕΕ ως προς τη στήριξη των λιγότερο ευνοημένων περιφερειών, προτιμώμενα μέτρα στήριξης της ΕΕ προς τις λιγότερο ευνοημένες περιφέρειες, πληροφόρηση για το Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης της ΕΕ, αυξημένη επιρροή των περιφερειών στις ευρωπαϊκές πολιτικές. Επιθυμία για περισσότερη επιρροή της Επιτροπής Περιφερειών, σημαντικότερη πηγή πληροφόρησης των ερωτώμενων σχετικά με την ΕΕ, τις πολιτικές και τους θεσμούς της, και τρόποι στήριξης χωρών της Ανατολικής Ευρώπης σε περίπτωση ένταξης. 4. Γεωργικός τομέας: κύριο έργο της αγροτικής παραγωγής, σημασία της αγροτικής παραγωγής για την κοινωνία, αξιολόγηση κόστους τροφίμων και αγροτικής παραγωγής σε συσχέτιση με την οργανική γεωργία και την εκτροφή ζώων σε παραδοσιακές φάρμες φιλικές προς το περιβάλλον, αξιολόγηση των δράσεων των αγροτών ως προς το περιβάλλον, ενδιαφέρον της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αγροτική παραγωγή, ενημέρωση για την Κοινή Γεωργική Πολιτική (ΚΓΠ) και τα μέτρα που λαμβάνει. 5. Διάφορα: αυτο-τοποθέτηση σε ένα συνεχές αριστεράς-δεξιάς. Επίσης κωδικοποίηση των ακόλουθων πληροφοριών: ημερομηνία συνέντευξης, χρόνος έναρξης συνέντευξης, διάρκεια συνέντευξης, παρουσία επιπλέον ατόμων κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, προθυμία των ερωτώμενων να συνεργαστούν, τηλέφωνο του νοικοκυριού. Στη Δανία τέθηκε η ακόλουθη συμπληρωματική ερώτηση: γνώση για το περιοδικό 'Ευρώπη'.

Date of Collection:

1995-05-9-1995-06-26

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Universe:

Άτομα ηλικίας 15 ετών και άνω.

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS. Περαιτέρω Σχόλια Όλες οι περιπτώσεις του συνόλου των δεδομένων διανέμονται μεταξύ των επιμέρους χωρών ως εξής: Βέλγιο 1071 περιπτώσεις, Δανία 1000 περιπτώσεις, Γερμανία (Δυτική) 1058 περιπτώσεις, Γερμανία (Ανατολική) 1032 περιπτώσεις, Ελλάδα 1002 περιπτώσεις, Ισπανία 1000 περιπτώσεις, Γαλλία 1001 περιπτώσεις, Ιρλανδία 1006 περιπτώσεις, Ιταλία 1070 περιπτώσεις, Λουξεμβούργο 501 περιπτώσεις, Ολλανδία 1008 περιπτώσεις, Πορτογαλία 1000 περιπτώσεις, Μεγάλη Βρετανία 1096 περιπτώσεις, Βόρεια Ιρλανδία 316 περιπτώσεις, Αυστρία 1015 περιπτώσεις, Σουηδία 1092 περιπτώσεις, Φινλανδία 1032 περιπτώσεις.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Data Collector:

Marketing Unit, Βρυξέλλες. GFK Danmark, Κοπεγχάγη. SAMPLE INSTITUT, Μολν. KEME, Αθήνα. CIMEI, Μαδρίτη. TMO Consultants, Παρίσι. Lansdowne Market Research, Δουβλίνο. Ulster Marketing Surveys, Βόρεια Ιρλανδία. PRAGMA, Ρώμη. ILRES, Λουξεμβούργο. NIPO, Άμστερνταμ. NORMA, Λισσαβόνα. NOP, Λονδίνο. TEMO, Σόλνα, Σουηδία. Marketing Development Center, Εσπόο, Φινλανδία. SPECTRA, Λιντς, Αυστρία. INRA EUROPE, Βρυξέλλες (Διεθνής Συντονισμός)

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Face-to-face interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Ευρωβαρόμετρο 43.1bis (Μάιος-Ιούνιος 1995).sps

Notes:

application/x-spss-syntax