Flash Ευρωβαρόμετρο 27 (Μηνιαίος Έλεγχος Μάιος 1994) (ICPSR doi:10.17903/FK2/G9GDLV)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 27 (Μηνιαίος Έλεγχος Μάιος 1994)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/G9GDLV

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-24

Version:

1

Bibliographic Citation:

Reif, Karlheinz; Jamar, Nicole, 2021, "Flash Ευρωβαρόμετρο 27 (Μηνιαίος Έλεγχος Μάιος 1994)", https://doi.org/10.17903/FK2/G9GDLV, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Έκδοση 1.0.0 (13.04.2010), doi:10.4232/1.2470

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/G9GDLV

Study Description

Citation

Title:

Flash Ευρωβαρόμετρο 27 (Μηνιαίος Έλεγχος Μάιος 1994)

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/G9GDLV

Authoring Entity:

Reif, Karlheinz (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Βρυξέλλες)

Jamar, Nicole (EOS, Gallup Europe, Chaumont-Gistoux, Βέλγιο)

Producer:

GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-12-24

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/G9GDLV

Study Scope

Topic Classification:

Public relations, International politics and organisations

Abstract:

Έκφραση γνώμης ως προς την ένταξη της χώρας στην ΕΕ, τον ειδικό φόρο ταινιών και τη Λευκή Βίβλο της Επιτροπής για την ανάπτυξη. Θέματα: Έκφραση γνώμης ως προς την ένταξη της χώρας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, τα οφέλη ένταξης για την χώρα, ικανοποίηση από τον τρόπο λειτουργίας της δημοκρατίας στην ΕΕ, στάση ως προς την επιβολή ειδικού φόρου επί των τελών εισαγωγής ταινιών και εσόδων από βίντεο ή διαφημίσεις προκειμένου να υποστηριχθεί η ευρωπαϊκή κινηματογραφική βιομηχανία. Βεβαιότητα συμμετοχής στις επόμενες Ευρωεκλογές και ενημέρωση σχετικά με τη Λευκή Βίβλο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ανάπτυξη, την ανταγωνιστικότητα και την απασχόληση. Έκφραση γνώμης για την επίδραση της Λευκής Βίβλου, πρόθεση ψήφου (ερώτηση Κυριακής).

Country:

United Kingdom

Unit of Analysis:

Individual

Universe:

Άτομα ηλικίας 15 ετών και άνω.

Notes:

Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS. Σε κάθε χώρα διενεργήθηκαν περίπου 500 συνεντεύξεις. Στη Γερμανία υπάρχουν ξεχωριστά δείγματα για την Ανατολική και τη Δυτική Γερμανία.

Methodology and Processing

Time Method:

Time series

Data Collector:

DIMARSO, Βρυξέλλες. GALLUP, Κοπεγχάγη. EMNID, Μπίλεφελντ. ICAP, Αθήνα. INTERGALLUP, Μαδρίτη. GALLUP, Παρίσι. Irish Marketing Surveys, Δουβλίνο. DOXA, Μιλάνο. ILRES, Λουξεμβούργο. NIPO, Άμστερνταμ. NORMA, Λισσαβόνα. GALLUP, Λονδίνο.

Sampling Procedure:

Probability

Mode of Data Collection:

Telephone interview

Type of Research Instrument:

Structured questionnaire

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

Flash Ευρωβαρόμετρο 27 (Μηνιαίος Έλεγχος Μάιος 1994)(1).sps

Notes:

application/x-spss-syntax