MyConnect & Ανταγωνισμός: Μυστικές Επισκέψεις (ICPSR doi:10.17903/FK2/O0AQ2J)

View:

Part 1: Document Description
Part 2: Study Description
Part 5: Other Study-Related Materials
Entire Codebook

Document Description

Citation

Title:

MyConnect & Ανταγωνισμός: Μυστικές Επισκέψεις

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/O0AQ2J

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-07-05

Version:

3

Bibliographic Citation:

Ραμαντάνογλου, Γαβριήλ, 2021, "MyConnect & Ανταγωνισμός: Μυστικές Επισκέψεις", https://doi.org/10.17903/FK2/O0AQ2J, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/O0AQ2J

Study Description

Citation

Title:

MyConnect & Ανταγωνισμός: Μυστικές Επισκέψεις

Identification Number:

doi:10.17903/FK2/O0AQ2J

Authoring Entity:

Ραμαντάνογλου, Γαβριήλ

Distributor:

Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet

Date of Distribution:

2021-07-05

Holdings Information:

https://doi.org/10.17903/FK2/O0AQ2J

Study Scope

Abstract:

Tο παράδειγμα που αξιοποιείται αφορά σε μια εταιρία με την επωνυμία "MyConnect" που δραστηριοποιείται στο χώρο των λιανικών πωλήσεων στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Η εταιρία, προκειμένου να διευρύνει το μερίδιο της στη σχετική αγορά, έρχεται σε επικοινωνία με μια εταιρία έρευνας αγοράς, ώστε να αξιολογήσει τον τρόπο λειτουργίας του δικτύου της συνολικά (καταστήματα και προσωπικό), καθώς επίσης και να αποκτήσει μια συγκριτική εικόνα για τις αντίστοιχες υπηρεσίες που παρέχει ο ανταγωνισμός. Κατά τη διάρκεια των διερευνητικών επαφών, προτείνεται στην "MyConnect" έρευνα με τη μέθοδο της μυστικής (συγκαλυμμένης) παρατήρησης, σύμφωνα με την οποία επαγγελματίες ερευνητές αγοράς (με την ειδικότητα του μυστικού επισκέπτη) προσποιούμενοι τους καταναλωτές θα επισκέπτονται συγκεκριμένα καταστήματα της "MyConnect" και του ανταγωνισμού, υποδυόμενοι ρόλους βάσει σχετικών σεναρίων. Ύστερα από τη συμφωνία της "MyConnect", η εταιρία έρευνας αγοράς σχεδιάζει την προτεινόμενη έρευνα, ακολουθώντας όλες τις φάσεις και στάδια της ερευνητικής διαδικασίας της μεθοδολογίας της έρευνας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στους προς παρατήρηση τομείς της μυστικής επίσκεψης, προκειμένου να διερευνηθεί η επάρκεια και ο επαγγελματισμός των υπαλλήλων των καταστημάτων όπου θα πραγματοποιηθούν οι μυστικές επισκέψεις, καθώς και η αισθητική, η λειτουργικότητα και η οργάνωση των χώρων των καταστημάτων και εν τέλει η εμπειρία εξυπηρέτησης που αποκόμισε ο μυστικός επισκέπτης. Στη βάση αυτή, συγκροτήθηκε εν τέλει και το εργαλείο της έρευνας, το ερωτηματολόγιο δηλαδή που συμπληρώνει ο μυστικής επισκέπτης μετά το πέρας της παρατήρησης στο κάθε κατάστημα. Το προσδοκώμενο αποτέλεσμα των υπηρεσιών που παρέχει η εταιρία έρευνας αγοράς στον πελάτη μέσω του λεπτομερούς ερευνητικού σχεδίου που αφορά τόσο στη διαδικασία υλοποίησης, όσο και στη διαχείριση των δεδομένων μετά το πέρας της έρευνας πεδίου και στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων στον πελάτη (εφόσον το επιθυμεί), είναι μια όσο το δυνατόν πιο "αντικειμενική" καταγραφή του τρόπου λειτουργίας των καταστημάτων καI των υπαλλήλων τους, ώστε να μπορέσει η "MyConnect" να σχεδιάσει πολιτικές για τη βελτίωση του μεριδίου αγοράς της.

Country:

Greece

Methodology and Processing

Data Access

Other Study-Related Materials

Label:

data_mystery.xls

Notes:

application/vnd.ms-excel

Other Study-Related Materials

Label:

MyConnect_questionnaire.docx

Text:

Περιλαμβάνει κυρίως διχοτομικές ερωτήσεις για την αξιολόγηση των καταστημάτων της εταιρείας MyConnect και του Ανταγωνισμού. Ο μυστικός επισκέπτης συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο αμέσως μετά την επίσκεψη στο κατάστημα, ώστε να έχει πρόσφατατες στη μνήμη τους όλες τις λεπτομέρειες της παρατήρησης.

Notes:

application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document