View: |
Part 1: Document Description
|
Citation |
|
---|---|
Title: |
Flash Eurobarometer 110 (Dialogue with Business 5) |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/B7WYGT |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-12-26 |
Version: |
1 |
Bibliographic Citation: |
Christensen, Thomas; Mohedano Brèthes, Rubén, 2021, "Flash Eurobarometer 110 (Dialogue with Business 5)", https://doi.org/10.17903/FK2/B7WYGT, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, Version 1.0.0 (13.04.2010), doi:10.4232/1.3599 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/B7WYGT |
Citation |
|
Title: |
Flash Eurobarometer 110 (Dialogue with Business 5) |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/B7WYGT |
Authoring Entity: |
Christensen, Thomas (Ευρωπαϊκή Επιτροπή, DG Press and Communication Opinion Polls) |
Mohedano Brèthes, Rubén (Eυρωπαϊκή Επιτροπή, DG Press an Communication Opinion Polls) |
|
Producer: |
GESIS - Leibniz Institute for the Social Sciences |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2021-12-26 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/B7WYGT |
Study Scope |
|
Topic Classification: |
Economic systems and development, International politics and organisations |
Abstract: |
Το παρόν Flash Eurobarometer διερευνά τις απόψεις των ερωτώμενων σχετικά με τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) των επιχειρήσεων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τους κανόνες/κανονισμούς σχετικά με τις δημόσιες προμήθειες αγαθών, τα εμπόδια ως προς την άσκηση δικαιωμάτων τους καθώς και την επιλογή της Αρχής/ Οργανισμού για την αντιμετώπιση των δυσκολιών άσκησης των δικαιωμάτων. Η πρώτη ενότητα αφορούσε πληροφορίες της επιχείρησης, το μέγεθος, το αντικείμενο δραστηριότητάς, τον ετήσιο κύκλο εργασιών της, τα κοινωνικο-δημογραφικά δεδομένα των ερωτώμενων και θέση απασχόλησης στην επιχείρηση. Επιπλέον, διατυπώθηκαν ερωτήσεις για τη χρήση του διαδικτύου και της ιστοσελίδας «Διάλογος με τις επιχειρήσεις» καθώς και τη νομοθεσία για την Εσωτερική Αγορά. Δημογραφικά στοιχεία: θέση ερωτώμενου/ης στην επιχείρηση, τομέας δραστηριότητας, μέγεθος εταιρείας, ετήσιος κύκλος εργασιών. |
Date of Collection: |
2001-10-08-2001-10-26 |
Country: |
United Kingdom |
Unit of Analysis: |
Individual |
Universe: |
Η επιλογή των εταιρειών έγινε με βάση τρία κριτήρια: χώρα, μέγεθος επιχείρησης (περισσότερα από 10 άτομα) και βιομηχανικός τομέας (κατασκευές, βιομηχανία, υπηρεσίες προς επιχειρήσεις, διανομές εκτός ξενοδοχείων, εστιατορίων και καφετεριών). |
Notes: |
Τα δεδομένα και τα ερωτηματολόγια για την εν λόγω έρευνα παρέχονται κεντρικά από το GESIS [βρείτε τους σχετικούς συνδέσμους για δεδομένα και ερωτηματολόγια στους Εξωτερικούς Πόρους (External Resources) του παρόντος Έργου Δεδομένων (Data Project)]. Η συμβολή του αποθετηρίου του ΕΚΚΕ αφορά στη μετάφραση της τεκμηρίωσης στην Ελληνική καθώς και στην παροχή αρχείου SPSS Syntax για την αυτοματοποιημένη μετάφραση των μεταδεδομένων των μεταβλητών του SPSS αρχείου δεδομένων (Variable Labels, Value Labels) που παρέχεται κεντρικά από το GESIS. |
Methodology and Processing |
|
Time Method: |
Time series |
Data Collector: |
EOS Gallup Europe Dimarso, Βρυξέλλες, Βέλγιο Gallup, Kobenhavn, Δανία Emnid, Bielefeld, Γερμανία ICAP, Αθήνα, Ελλάδα Demoscopia, Μαδρίτη, Ισπανία Suomen Gallup, Espoo, Φινλανδία Sofres, Montrouge, Γαλλία Irish MKTG Surveys, Δουβλίνο, Ιρλανδία Doxa, Μιλάνο, Ιταλία ILReS, Λουξεμβούργο, Λουξεμβούργο NIPO, Άμστερνταμ, Ολλανδία Osterreichisches Gallup, Βιέννη, Aυστρία Metris, Λισαβόνα, Πορτογαλία SIFO, Στοκχόλμη, Σουηδία NOP, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο |
Sampling Procedure: |
Probability |
Mode of Data Collection: |
Telephone interview |
Type of Research Instrument: |
Structured questionnaire |
Data Access |
|
Label: |
Flash Eurobarometer 110.sps |
Notes: |
text/x-spss-syntax |