View: |
Part 1: Document Description
|
Citation |
|
---|---|
Title: |
Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/BEFBZA |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2024-11-14 |
Series Information: |
Την περίοδο 2013-10-01 έως 2013-11-30 πραγματοποιήθηκε η συλλογή των ποσοτικών δεδομένων της έρευνας. Τον Οκτώβριο 2013 πραγματοποιήθηκε η συλλογή των δεδομένων από τις ομαδικές συζητήσεις. Την περίοδο Οκτωβρίου-Δεκεμβρίου 2013 πραγματοποιήθηκαν οι προσωπικές συνεντεύξεις. |
Version: |
1 |
Bibliographic Citation: |
Κωνσταντίνος Τσεκούρας; Δημήτρης Βεργίδης; Αρετή Γκυπάλη; Ελένη Καρφάκη, 2024, "Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων", https://doi.org/10.17903/FK2/BEFBZA, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, UNF:6:C3EyLTkKn5ecWZpx0GKG1w== [fileUNF] |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/BEFBZA |
Citation |
|
Title: |
Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων |
Identification Number: |
doi:10.17903/FK2/BEFBZA |
Authoring Entity: |
Κωνσταντίνος Τσεκούρας (Πανεπιστήμιο Πατρών) |
Δημήτρης Βεργίδης (Πανεπιστήμιο Πατρών) |
|
Αρετή Γκυπάλη (Πανεπιστήμιο Πατρών) |
|
Ελένη Καρφάκη (Πανεπιστήμιο Πατρών) |
|
Producer: |
ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ |
Distributor: |
Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet |
Date of Distribution: |
2024-11-14 |
Holdings Information: |
https://doi.org/10.17903/FK2/BEFBZA |
Study Scope |
|
Keywords: |
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ |
Topic Classification: |
Life-long/continuing education |
Abstract: |
Η παρούσα μελέτη πραγματεύεται τη διερεύνηση των αναγκών διά βίου εκπαίδευσης των ελληνικών μικρών επιχειρήσεων και των επιδράσεων που οι ενέργειες διά βίου εκπαίδευσης ασκούν στην προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική πορεία των εκπαιδευόμενων. Για να γίνει αυτό πραγματοποιήθηκε επισκόπηση της κατάστασης των ελληνικών και ευρωπαϊκών ΜμΕ, του ρόλου του ανθρώπινου κεφαλαίου και της διά βίου εκπαίδευσης στις ΜμΕ, της βιβλιογραφίας της διερεύνησης αναγκών εκπαίδευσης και των επιδράσεων της διά βίου εκπαίδευσης στη ζωή των συμμετεχόντων. Επιπλέον διενεργήθηκε έρευνα πεδίου για τον προσδιορισμό των αναγκών εκπαίδευσης αλλά και των σχετικών επιδράσεων. Η μεθοδολογική προσέγγιση που υιοθετήθηκε περιελάμβανε ποσοτική έρευνα πεδίου με τη χρήση ερωτηματολογίου διερεύνησης των αναγκών και των επιδράσεων των προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης καθώς επίσης και ποιοτική έρευνα με ομαδικές εστιασμένες συζητήσεις και προσωπικές συνεντεύξεις. Και οι δύο μέθοδοι έρευνας έλαβαν χώρα στις έξι μεγάλες πόλεις ακολουθώντας συγκεκριμένους οδηγούς διεξαγωγής και ύστερα από σχετική εκπαίδευση των στελεχών που τις υλοποίησαν. Για την ανάλυση χρησιμοποιήθηκε ειδικό λογισμικό στατιστικής επεξεργασίας και η προσέγγιση των διαρθρωτικών εξισώσεων (Structural Equation Modelling - SEM). Η στρατηγική της τριγωνοποίησης που χρησιμοποιήθηκε για να ενισχύσει τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξε σε μεγάλο βαθμό σύγκλιση των αποτελεσμάτων ποσοτικής - ποιοτικής προσέγγισης. Τα αποτελέσματα ανέδειξαν τη σημασία και τις προτιμώμενες προδιαγραφές χώρου, χρόνου, μεθόδων, θεματικών αντικειμένων, αλλά και τις επιδράσεις σε διάφορα επίπεδα, τη σχέση τους με τα κίνητρα συμμετοχής και το ρόλο της ανάπτυξης δεξιοτήτων στην αντίληψη των επιδράσεων. Τέλος διατυπώθηκαν προτάσεις που αφορούν όλο το φάσμα των προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης καθώς και οδηγοί πολιτικής για την επόμενη προγραμματική περίοδο του ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ. |
Date of Collection: |
2013-10-01-2013-11-302013-10-01-2013-10-312013-10-01-2013-12-31 |
Country: |
Greece |
Geographic Unit(s): |
Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Λάρισα, Ιωάννινα |
Unit of Analysis: |
Individual |
Universe: |
Στην ποσοτική έρευνα, ο πληθυσμός αποτελείται από εκπαιδευθέντες και μη εκπαιδευθέντες μικρών και μεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων. Στην ποιοτική έρευνα, ο πληθυσμός αποτελείται από εκπαιδευθέντες και μη εκπαιδευθέντες μικρών και μεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων και από ομάδες ειδικών (στελέχη εκπαίδευσης ενηλίκων, εκπαιδευτές, ειδικούς επιστήμονες-εμπειρογνώμονες, συνδικαλιστές, εργοδότες). |
Kind of Data: |
Survey data |
Kind of Data: |
Textual data |
Methodology and Processing |
|
Time Method: |
Cross-section |
Sampling Procedure: |
Probability: Stratified |
Non-probability: Purposive |
|
Mode of Data Collection: |
Face-to-face interview |
Mode of Data Collection: |
Self-administered questionnaire: Paper |
Mode of Data Collection: |
Face-to-face focus group |
Type of Research Instrument: |
Structured questionnaire |
Type of Research Instrument: |
Interview scheme and/or themes |
Characteristics of Data Collection Situation: |
Η έρευνα περιλαμβάνει: α) Ποσοτική έρευνα, με δείγμα 553 ατόμων, όπου χρησιμοποιήθηκε δομημένο ερωτηματολόγιο. β) Ποιοτική έρευνα, με διεξαγωγή τριών (3) ομαδικών συζητήσεων. γ) Ποιοτική έρευνα, με διεξαγωγή 20 προσωπικών συνεντεύξεων με τη χρήση οδηγού συνέντευξης. |
Data Access |
|
File Description--f1248 |
|
File: 10. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα προσωπικών χαρακτηριστικών.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:hK4em2D33m6LJr9V53a/cg== |
File Description--f1249 |
|
File: 11. Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών προσωπικών χαρακτηριστικών.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:7uG1pjEuXPyKU2SPwc8qbA== |
File Description--f1250 |
|
File: 12. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα χαρακτηριστικών απέναντι στη Δια Βίου Εκπαίδευση.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:QTrPxDqIgPJiJh0kPLG+Dg== |
File Description--f1251 |
|
File: 13. Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών χαρακτηριστικών της στάσης ως προς τα προγράμματα δια βίου μάθησης.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:majuIwjbiKCgXBDV1MozyQ== |
File Description--f1252 |
|
File: 14. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των κινήτρων συμμετοχής στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:sxhW64jKWHGA7OponStH9w== |
File Description--f1253 |
|
File: 15. Πίνακας συνιστωσών κινήτρων συμμετοχής στην δια βίου μάθηση.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:dfOBCwBzKo7h6hkOJeOWNQ== |
File Description--f1254 |
|
File: 16. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στην δια βίου μάθηση.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:u12jo+dJ+KJmmRqoJYqoAA== |
File Description--f1255 |
|
File: 17. Πίνακας συνιστωσών δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της δια βίου μάθησης.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:WkN4NSlMhjxuP3JkMvn16g== |
File Description--f1256 |
|
File: 18. Πίνακας συνιστωσών των επιδράσεων της δια βίου εκπαίδευσης.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:/XGCktxTUWzgCg1Cb/TFXQ== |
File Description--f1257 |
|
File: 19. Στατιστικοί δείκτες προσαρμογής του μοντέλου.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:9ZoEmIvac7hBW6fYH5y5MA== |
File Description--f1239 |
|
File: 1. Περιγραφικά στατιστικά της ηλικίας των συμμετεχόντων στην έρευνα πεδίου.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:N6auVNCKTEOLV+0YsRsXtg== |
File Description--f1258 |
|
File: 20. Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την ομάδα ελέγχου.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:fFo6wOSpaDODzWb4jGUWzA== |
File Description--f1259 |
|
File: 21. Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων_ομάδα ελέγχου.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:keGab+AZoRySMokzHKWmFg== |
File Description--f1260 |
|
File: 22. Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την κύρια ομάδα.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:7g+0EHtH00AAQIz/+ATa8g== |
File Description--f1261 |
|
File: 23. Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων_κύρια ομάδα.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:Ip5euppqUNqju/n1L51Lnw== |
File Description--f1262 |
|
File: 24. Ερευνητικά υποκείμενα ομάδων εστιασμένης συζήτησης.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:11ohIFxeCuWUsglGqUb1/Q== |
File Description--f1263 |
|
File: 25. Ερευνητικά υποκείμενα προσωπικών συνεντεύξεων.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:vKbVQdTPvtMHgdFT4+5+4Q== |
File Description--f1264 |
|
File: 26. Ευρήματα για την ανάπτυξη ενδιάμεσου μηχανισμού μετασχηματισμού γνώσεων και δεξιοτήτων στην ποιοτική έρευνα.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:1qvFKvqx7pfdTcmk5tmgBw== |
File Description--f1240 |
|
File: 2. Κατανομή επιπέδου εκπαίδευσης για την κύρια και την ομάδα ελέγχου.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:Kwarn/PUqE5TsJ82Yw9EhA== |
File Description--f1241 |
|
File: 3. Κατανομή κωδικοποιημένης γνώσης της κύριας ομάδας.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:KQLp2sTIf1NSn4hyvcaNUA== |
File Description--f1242 |
|
File: 4. Απόλυτη και ποσοστιαία κλαδική κατανομή των επιχειρήσεων της έρευνας πεδίου.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:tnkS7IpQ77Qh2iZLg/roww== |
File Description--f1243 |
|
File: 5. Κατανομή επιχειρησιακού μεγέθους απασχόλησης επιχειρήσεων.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:hU6ORYarTpP/EakhZ1MIAQ== |
File Description--f1244 |
|
File: 6. Δείκτης επιχειρησιακού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος NSTRENGTH για την κύρια και την ομάδα ελέγχου.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:bn9j5zFoRNU0l25mIyNVNA== |
File Description--f1245 |
|
File: 7. Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:+tXPWjJ3+K0H8HbhSBuSZg== |
File Description--f1246 |
|
File: 8. Αξιολόγηση Θεματικών Αντικειμένων.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:S1IVN7+yLnxckXnPpgVTLQ== |
File Description--f1247 |
|
File: 9. Κατανομή ερωτηματολογίων εσωτερικής αξιολόγησης ανά πόλη.tab |
|
|
|
Notes: |
UNF:6:FzF22rqwprEfbCqwVhMp2w== |
Label: |
Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.pdf |
Text: |
Έκθεση με τα αποτελέσματα της έρευνας η οποία δημοσιεύτηκε το 2014 |
Notes: |
application/pdf |
Label: |
Ερωτηματολόγιο έρευνας (14).pdf |
Text: |
Το ερωτηματολόγιο της ποσοτικής έρευνας |
Notes: |
application/pdf |
Label: |
Οδηγός εστιασμένης συζήτησης (14).pdf |
Text: |
Οδηγός εστιασμένης συζήτησης για τις ομαδικές συζητήσεις |
Notes: |
application/pdf |
Label: |
Οδηγός συνεντεύξεων (14).pdf |
Text: |
Οδηγός συνεντεύξεων για τις ατομικές συνεντεύξεις |
Notes: |
application/pdf |