Θέματα: Η ικανοποίηση των που νοιώθουν οι ερωτώμενοι από τη ζωή τους είτε επιχείρησαν προσπάθησαν να πείσουν άτομα του οικείου περιβάλλοντός τους να μοιραστούν θεμελιώδεις πεποιθήσεις τους ως προς ορισμένα ζητήματα, είτε συζήτησαν εάν συζητούσαν πολιτικά θέματα, και ποιες θεωρούν ότι θα πρέπει να είναι οι προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Πρόσθετες ερωτήσεις επικεντρώθηκαν στη γνώση και στις απόψεις των ερωτώμενων σχετικά με την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), περιλαμβανομένων των πηγών πληροφόρησης σχετικά με την ΕΕ και κατά πόσον η χώρα τους έχει ωφεληθεί από την ιδιότητά της ως μέλους της ΕΕ. Άλλες ερωτήσεις αφορούσαν την υπηκοότητά τους, το συνολικό αίσθημα του ανήκειν, για παράδειγμα τι ήταν το σημαντικότερο για αυτούς: οικογένεια κτλ και τι ήταν σημαντικότερο γι 'αυτούς σε σχέση με: την οικογένεια, τη φιλία, την εργασία, τις τέχνες και τον πολιτισμό, την πολιτική, την υγεία ή τα χρήματα. Οι ερωτώμενοι απάντησαν επίσης για το πόσο σημαντικές αξίες ήταν οι παρακάτω: κράτος δικαίου, ο σεβασμός της ανθρώπινης ζωής, τα ανθρώπινα δικαιώματα, οι ατομικές ελευθερίες, η δημοκρατία, η ανεκτικότητα ,η ειρήνη ή η αλληλεγγύη. Ερωτήθηκαν άν συμφωνούσαν με την άποψη ότι το κράτος παρεμβαίνει σημαντικά στη ζωή τους, αν οι εγκληματίες χρειάζονται βοήθεια και κατανόηση, αν οι μετανάστες αποτελούν απειλή για τον τρόπο ζωής τους, αν η οικονομική ανάπτυξη πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα ακόμη και αν επηρεάζει αρνητικά το περιβάλλον, καθώς και ότι ο ελεύθερος ανταγωνισμός αποτελεί εγγύηση για την οικονομική ευημερία. Ζητήθηκε επίσης από τους ερωτώμενους να απαντήσουν αν θα ήταν πρόθυμοι να μάθουν μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες και ποιο θα ήταν το κίνητρο τους , (δηλαδή η χρήση της γλώσσας σε διακοπές στο εξωτερικό, για την απόκτηση καλύτερης θέσης εργασίας, στο να κατανοούν ανθρώπους άλλης κουλτούρας ή για την προσωπική τους ικανοποίηση), αν ενδιαφέρονται ή ασχολούνται με τον αθλητισμό, τις τέχνες και τον πολιτισμό, τη μουσική, και τον τρόπο ζωής των άλλων χωρών της ΕΕ και χωρών εκτός της ΕΕ, για ποια χώρα αισθάνονταν μεγαλύτερη συμπάθεια , αν οι Ηνωμένες Πολιτείες και η ΕΕ διαδραμάτισαν θετικό ή αρνητικό ρόλο στην επίτευξη της ειρήνης στον κόσμο, την καταπολέμηση της τρομοκρατίας, την ανάπτυξη της παγκόσμιας οικονομίας, την καταπολέμηση της φτώχειας σε παγκόσμιο επίπεδο και την προστασία του περιβάλλοντος. Πρόσθετες ερωτήσεις επικεντρώθηκαν στην απάτη και κατά πόσον οι ερωτώμενοι είχαν διαβάσει ή αντιληφθεί οτιδήποτε σχετικό με απάτη, φοροδιαφυγή , νομιμοποίηση εσόδων από εγκληματικές ενέργειες, παραποίηση ή απομίμηση εμπορευμάτων στη χώρα τους, σε άλλες χώρες της ΕΕ, στις υποψήφιες προς ένταξη χώρες στην ΕΕ, ή οπουδήποτε αλλού στον κόσμο. Οι ερωτώμενοι κλήθηκαν επίσης να απαντήσουν ως προς το είδος της απάτης που τους ανησυχεί/απασχολεί περισσότερο (π.χ. ηλεκτρονική πειρατεία, η πειρατεία λογισμικού, παράνομη εμπορία δεδομένων, παραποίηση ή απομίμηση εμπορευμάτων, εμπορική απάτη, όπως εξαπάτηση σχετικά με το κόστος αγαθών, το βάρος, τα εμπορεύματα , η τελωνειακή απάτη, απάτη ΦΠΑ, ή υπεξαίρεση/κατάχρηση ενισχύσεων και επιχορηγήσεων/κεφαλαίων), για την ποιότητα της ενημέρωσης των ΜΜΕ σχετικά με φαινόμενα απάτης στην ΕΕ στις άλλες χώρες της ΕΕ καθώς και στην χώρα τους, και αν χρησιμοποίησαν την αστυνομία, τις τελωνειακές υπηρεσίες, τις φορολογικές αρχές, τα δικαστήρια, τις ιδιωτικές ελεγκτικές εταιρείες ή τα ΜΜΕ σαν τον αποτελεσματικότερο μέσο καταπολέμησης της απάτης σε βάρος της ΕΕ και του προϋπολογισμού της. Οι ερωτώμενοι ερωτήθηκαν επίσης σχετικά με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, συγκεκριμένα σε πόσες Ευρωεκλογές ψήφισαν και αν επρόκειτο να ψηφίσουν στις επόμενες, πόση επιρροή είχε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στην καθημερινή τους ζωή και αν η προεκλογική εκστρατεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα έπρεπε να επικεντρωθεί κυρίως στη γεωργία, στο περιβάλλον, στην απασχόληση, στη μετανάστευση, στην εκπαίδευση, στην εξωτερική πολιτική, στη διεύρυνση της ΕΕ, ή στα δικαιώματα του πολίτη της ΕΕ. Ερωτήθηκαν επίσης σχετικά με το ενδιαφέρον τους να μάθουν περισσότερα για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο μέσω της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, του διαδικτύου ή των εφημερίδων. Δημογραφικά στοιχεία : φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση, επίπεδο εκπαίδευσης, τρέχουσα απασχόληση, εισόδημα των νοικοκυριών, ποιοι συνέβαλαν περισσότερο στο εισόδημα του νοικοκυριού, εάν ο ερωτώμενος κατοικούσε σε αγροτική περιοχή ή χωριό, σε μικρή ή μεγάλη πόληκλίμακα.