Skip to main content
Resource Citation
Κωνσταντίνος Τσεκούρας; Δημήτρης Βεργίδης; Αρετή Γκυπάλη; Ελένη Καρφάκη, 2024, "Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων", https://doi.org/10.17903/FK2/BEFBZA, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet; 7. Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων.tab [fileName], UNF:6:+tXPWjJ3+K0H8HbhSBuSZg== [fileUNF]
Version 1.0

File Metrics
|
1 Download

Data Project Citation
Κωνσταντίνος Τσεκούρας; Δημήτρης Βεργίδης; Αρετή Γκυπάλη; Ελένη Καρφάκη, 2024, "Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων", https://doi.org/10.17903/FK2/BEFBZA, Κατάλογος Δεδομένων SoDaNet, UNF:6:C3EyLTkKn5ecWZpx0GKG1w== [fileUNF]
Citation Metadata  
Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων
Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων
7. Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων.tab
Data: Tabular Data
Greek
2021-01-29
Yes
No
CC BY
UNF:6:+tXPWjJ3+K0H8HbhSBuSZg==
MS Excel Spreadsheet (.xlsx)
Tab-Delimited
Non Integrated
2b27bfe2b38ebb1c31fcc0ad86e3c73f
789 B
1245
8
7
Delete Files

The file will be deleted after you click on the Delete button.

Files will not be removed from previously published versions of the data project.

Data Project Terms

Please confirm and/or complete the information needed below in order to continue.

1) 10. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα προσωπικών χαρακτηριστικών.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα προσωπικών χαρακτηριστικών) : Open Access.
2) 11. Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών προσωπικών χαρακτηριστικών.tab (Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών προσωπικών χαρακτηριστικών) : Open Access.
3) 12. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα χαρακτηριστικών απέναντι στη Δια Βίου Εκπαίδευση.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα χαρακτηριστικών απέναντι στη Δια Βίου Εκπαίδευση) : Open Access.
4) 13. Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών χαρακτηριστικών της στάσης ως προς τα προγράμματα δια βίου μάθησης.tab (Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών χαρακτηριστικών της στάσης ως προς τα προγράμματα δια βίου μάθησης) : Open Access.
5) 14. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των κινήτρων συμμετοχής στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των κινήτρων συμμετοχής στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων) : Open Access.
6) 15. Πίνακας συνιστωσών κινήτρων συμμετοχής στην δια βίου μάθηση.tab (Πίνακας συνιστωσών κινήτρων συμμετοχής στην δια βίου μάθηση) : Open Access.
7) 16. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στην δια βίου μάθηση.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στην δια βίου μάθηση) : Open Access.
8) 17. Πίνακας συνιστωσών δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της δια βίου μάθησης.tab (Πίνακας συνιστωσών δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της δια βίου μάθησης) : Open Access.
9) 18. Πίνακας συνιστωσών των επιδράσεων της δια βίου εκπαίδευσης.tab (Πίνακας συνιστωσών των επιδράσεων της δια βίου εκπαίδευσης) : Open Access.
10) 19. Στατιστικοί δείκτες προσαρμογής του μοντέλου.tab (Στατιστικοί δείκτες προσαρμογής του μοντέλου) : Open Access.
11) 1. Περιγραφικά στατιστικά της ηλικίας των συμμετεχόντων στην έρευνα πεδίου.tab (Περιγραφικά στατιστικά της ηλικίας των συμμετεχόντων στην έρευνα πεδίου) : Open Access.
12) 20. Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την ομάδα ελέγχου.tab (Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την ομάδα ελέγχου) : Open Access.
13) 21. Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων_ομάδα ελέγχου.tab (Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων-ομάδα ελέγχου) : Open Access.
14) 22. Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την κύρια ομάδα.tab (Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την κύρια ομάδα) : Open Access.
15) 23. Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων_κύρια ομάδα.tab (Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων-κύρια ομάδα) : Open Access.
16) 24. Ερευνητικά υποκείμενα ομάδων εστιασμένης συζήτησης.tab (Ερευνητικά υποκείμενα ομάδων εστιασμένης συζήτησης) : Open Access.
17) 25. Ερευνητικά υποκείμενα προσωπικών συνεντεύξεων.tab (Ερευνητικά υποκείμενα προσωπικών συνεντεύξεων) : Open Access.
18) 26. Ευρήματα για την ανάπτυξη ενδιάμεσου μηχανισμού μετασχηματισμού γνώσεων και δεξιοτήτων στην ποιοτική έρευνα.tab (Ευρήματα για την ανάπτυξη ενδιάμεσου μηχανισμού μετασχηματισμού γνώσεων και δεξιοτήτων στην ποιοτική έρευνα) : Open Access.
19) 2. Κατανομή επιπέδου εκπαίδευσης για την κύρια και την ομάδα ελέγχου.tab (Κατανομή επιπέδου εκπαίδευσης για την κύρια και την ομάδα ελέγχου) : Open Access.
20) 3. Κατανομή κωδικοποιημένης γνώσης της κύριας ομάδας.tab (Κατανομή κωδικοποιημένης γνώσης της κύριας ομάδας) : Open Access.
21) 4. Απόλυτη και ποσοστιαία κλαδική κατανομή των επιχειρήσεων της έρευνας πεδίου.tab ( Απόλυτη και ποσοστιαία κλαδική κατανομή των επιχειρήσεων της έρευνας πεδίου) : Open Access.
22) 5. Κατανομή επιχειρησιακού μεγέθους απασχόλησης επιχειρήσεων.tab (Κατανομή επιχειρησιακού μεγέθους απασχόλησης επιχειρήσεων) : Open Access.
23) 6. Δείκτης επιχειρησιακού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος NSTRENGTH για την κύρια και την ομάδα ελέγχου.tab (Δείκτης επιχειρησιακού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος NSTRENGTH για την κύρια και την ομάδα ελέγχου) : Open Access.
24) 7. Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων.tab (Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων) : Open Access.
25) 8. Αξιολόγηση Θεματικών Αντικειμένων.tab (Αξιολόγηση Θεματικών Αντικειμένων) : Open Access.
26) 9. Κατανομή ερωτηματολογίων εσωτερικής αξιολόγησης ανά πόλη.tab (Κατανομή ερωτηματολογίων εσωτερικής αξιολόγησης ανά πόλη) : Open Access.
27) Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.pdf (Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων) : Open Access.
28) Ερωτηματολόγιο έρευνας (14).pdf (Ερωτηματολόγιο έρευνας) : Open Access.
29) Οδηγός εστιασμένης συζήτησης (14).pdf (Οδηγός εστιασμένης συζήτησης) : Open Access.
30) Οδηγός συνεντεύξεων (14).pdf (Οδηγός συνεντεύξεων) : Open Access.

Package File Download

Use the Download URL in a Wget command or a download manager to download this package file. Download via web browser is not recommended. User Guide - Downloading a Dataverse Package via URL

https://datacatalogue.sodanet.gr/api/access/datafile/

Request Access

Please confirm and/or complete the information needed below in order to request access to files in this data project.

1) 10. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα προσωπικών χαρακτηριστικών.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα προσωπικών χαρακτηριστικών) : Open Access.---2) 11. Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών προσωπικών χαρακτηριστικών.tab (Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών προσωπικών χαρακτηριστικών) : Open Access.---3) 12. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα χαρακτηριστικών απέναντι στη Δια Βίου Εκπαίδευση.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα χαρακτηριστικών απέναντι στη Δια Βίου Εκπαίδευση) : Open Access.---4) 13. Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών χαρακτηριστικών της στάσης ως προς τα προγράμματα δια βίου μάθησης.tab (Πίνακας Περιστροφής Συνιστωσών χαρακτηριστικών της στάσης ως προς τα προγράμματα δια βίου μάθησης) : Open Access.---5) 14. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των κινήτρων συμμετοχής στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των κινήτρων συμμετοχής στην εκπαίδευση και κατάρτιση ενηλίκων) : Open Access.---6) 15. Πίνακας συνιστωσών κινήτρων συμμετοχής στην δια βίου μάθηση.tab (Πίνακας συνιστωσών κινήτρων συμμετοχής στην δια βίου μάθηση) : Open Access.---7) 16. Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στην δια βίου μάθηση.tab (Συνολικά Ερμηνευόμενη Μεταβλητικότητα των δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της συμμετοχής στην δια βίου μάθηση) : Open Access.---8) 17. Πίνακας συνιστωσών δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της δια βίου μάθησης.tab (Πίνακας συνιστωσών δεξιοτήτων που αναπτύσσονται ως αποτέλεσμα της δια βίου μάθησης) : Open Access.---9) 18. Πίνακας συνιστωσών των επιδράσεων της δια βίου εκπαίδευσης.tab (Πίνακας συνιστωσών των επιδράσεων της δια βίου εκπαίδευσης) : Open Access.---10) 19. Στατιστικοί δείκτες προσαρμογής του μοντέλου.tab (Στατιστικοί δείκτες προσαρμογής του μοντέλου) : Open Access.---11) 1. Περιγραφικά στατιστικά της ηλικίας των συμμετεχόντων στην έρευνα πεδίου.tab (Περιγραφικά στατιστικά της ηλικίας των συμμετεχόντων στην έρευνα πεδίου) : Open Access.---12) 20. Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την ομάδα ελέγχου.tab (Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την ομάδα ελέγχου) : Open Access.---13) 21. Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων_ομάδα ελέγχου.tab (Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων-ομάδα ελέγχου) : Open Access.---14) 22. Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την κύρια ομάδα.tab (Αποτελέσματα εκτίμησης της ανάλυσης διαδρομών για την κύρια ομάδα) : Open Access.---15) 23. Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων_κύρια ομάδα.tab (Επιδράσεις των κινήτρων συμμετοχής σε προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων-κύρια ομάδα) : Open Access.---16) 24. Ερευνητικά υποκείμενα ομάδων εστιασμένης συζήτησης.tab (Ερευνητικά υποκείμενα ομάδων εστιασμένης συζήτησης) : Open Access.---17) 25. Ερευνητικά υποκείμενα προσωπικών συνεντεύξεων.tab (Ερευνητικά υποκείμενα προσωπικών συνεντεύξεων) : Open Access.---18) 26. Ευρήματα για την ανάπτυξη ενδιάμεσου μηχανισμού μετασχηματισμού γνώσεων και δεξιοτήτων στην ποιοτική έρευνα.tab (Ευρήματα για την ανάπτυξη ενδιάμεσου μηχανισμού μετασχηματισμού γνώσεων και δεξιοτήτων στην ποιοτική έρευνα) : Open Access.---19) 2. Κατανομή επιπέδου εκπαίδευσης για την κύρια και την ομάδα ελέγχου.tab (Κατανομή επιπέδου εκπαίδευσης για την κύρια και την ομάδα ελέγχου) : Open Access.---20) 3. Κατανομή κωδικοποιημένης γνώσης της κύριας ομάδας.tab (Κατανομή κωδικοποιημένης γνώσης της κύριας ομάδας) : Open Access.---21) 4. Απόλυτη και ποσοστιαία κλαδική κατανομή των επιχειρήσεων της έρευνας πεδίου.tab ( Απόλυτη και ποσοστιαία κλαδική κατανομή των επιχειρήσεων της έρευνας πεδίου) : Open Access.---22) 5. Κατανομή επιχειρησιακού μεγέθους απασχόλησης επιχειρήσεων.tab (Κατανομή επιχειρησιακού μεγέθους απασχόλησης επιχειρήσεων) : Open Access.---23) 6. Δείκτης επιχειρησιακού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος NSTRENGTH για την κύρια και την ομάδα ελέγχου.tab (Δείκτης επιχειρησιακού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος NSTRENGTH για την κύρια και την ομάδα ελέγχου) : Open Access.---24) 7. Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων.tab (Αξιολόγηση θεματικών ενοτήτων) : Open Access.---25) 8. Αξιολόγηση Θεματικών Αντικειμένων.tab (Αξιολόγηση Θεματικών Αντικειμένων) : Open Access.---26) 9. Κατανομή ερωτηματολογίων εσωτερικής αξιολόγησης ανά πόλη.tab (Κατανομή ερωτηματολογίων εσωτερικής αξιολόγησης ανά πόλη) : Open Access.---27) Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.pdf (Διερεύνηση αναγκών εκπαίδευσης στις μικρές επιχειρήσεις και επιπτώσεων των εκπαιδευτικών προγραμμάτων) : Open Access.---28) Ερωτηματολόγιο έρευνας (14).pdf (Ερωτηματολόγιο έρευνας) : Open Access.---29) Οδηγός εστιασμένης συζήτησης (14).pdf (Οδηγός εστιασμένης συζήτησης) : Open Access.---30) Οδηγός συνεντεύξεων (14).pdf (Οδηγός συνεντεύξεων) : Open Access.---
Provenance

Provenance is a record of the origin of your data file and any transformations it has been through. Upload a JSON file from a provenance capture tool to generate a graph of your data's provenance. For more information, please refer to our User Guide.

File must be JSON format and follow the W3C standard.

Select File

You may also add information documenting the history of your data file, including how it was created, how it has changed, and who has worked with it.

Provenance
No changes have been made.
Request Access

  You need to Sign Up or Log In to request access to this file.

File Restrictions

Limit access to published files by marking them as restricted. Provide users Terms of Access and allow them to request access.

Enable access request
Edit File

You can not replace a file that has been replaced in a data project draft. In order to replace it with a different file you must delete the data project draft. Note that doing so will discard any other changes within this draft.

Edit File

This file has already been deleted in current version. It may not be edited.

Compute

This file is restricted and you may not compute on it because you have not been granted access.

Contact Sodanet Support

Sodanet Support

Please fill this out to prove you are not a robot.

+ =