| Interview number | q1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Α/Ε | q11 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Όνομα σχολείου | a1 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Κωδικός σχολείου | a2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Είδος σχολείου | a3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Δημοτικό διαμέρισμα | a4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Τάξη | a5 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Τμήμα | a6 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Ωράριο λειτουργίας | a7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (ημέρα) | a8_1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Ημερομηνία (μήνας) | a8_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 1. Πόσον καιρό υπηρετείτε σ' αυτό το σχολείο; (έτη) | x1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 2. Πόσοι εκπαιδευτικοί υπηρετούν στο σχολείο σας το τρέχον σχολικό έτος; | x2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 3. Υπάρχουν κενές θέσεις; | x3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4. Αν ΝΑΙ, τί ειδικότητες είναι κενές; (1η ειδικότητα) | x4_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4. Αν ΝΑΙ, τί ειδικότητες είναι κενές; (2η ειδικότητα) | x4_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4. Αν ΝΑΙ, τί ειδικότητες είναι κενές; (3η ειδικότητα) | x4_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 5. Πόσα παιδιά φοιτούν το τρέχον σχολικό έτος στο σχολείο; | x5 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 6. Πόσα από αυτά είναι παιδιά αλλοδαπών; | x6 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 7.1 Παιδιά από Αλβανία | x7_1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 7.2 Παιδιά από Βουλγαρία | x7_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 7.3 Παιδιά από Ρουμανία | x7_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 7.4 Παιδιά από Πρώην Σοβιετική Ένωση | x7_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 7.5 Παιδιά από άλλες χώρες | x7_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 7.6 Παιδιά από άγνωστη χώρα προέλευσης | x7_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 8.1 Παιδιά (Έλληνες) που ήρθαν για πρώτη φορά το τρέχον σχολικό έτος (εκτός από την Α΄ τάξη) | x8_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 8.2 Παιδιά (αλλοδαποί) που ήρθαν για πρώτη φορά το τρέχον σχολικό έτος (εκτός από την Α΄ τάξη) | x8_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 9. Φοιτούν στο σχολείο σας παιδιά που έχουν κάποια αναπηρία; | x9 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 10. Αν ΝΑΙ, πόσα; | x10 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 11. Τί είδους αναπηρία έχουν; (1ο είδος) | x11_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 11. Τί είδους αναπηρία έχουν; (2ο είδος) | x11_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 11. Τί είδους αναπηρία έχουν; (3ο είδος) | x11_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 11. Τί είδους αναπηρία έχουν; (4ο είδος) | x11_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 12. Λειτουργούν παράλληλες τάξεις για παιδιά με αναπηρία; | x12 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 13. Υπάρχουν δυσκολίες στη μετακίνηση παιδιών με κινητικά προβλήματα, παροδικά ή μόνιμα, στο χώρο του σχολείου; | x13 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 14. Συστεγάζεται το σχολείο σας με άλλα σχολεία; | x14 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 15. Αν ΝΑΙ, με πόσα; | x15 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 16.1 Λειτουργούν στο σχολείο σας: τάξεις υποδοχής; | x16_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 16.2 Λειτουργούν στο σχολείο σας: φροντιστηριακά τμήματα; | x16_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 16.3 Λειτουργούν στο σχολείο σας: τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας; | x16_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 17. Είστε ικανοποιημένος/ η από τη συντήρηση του κτιρίου; | x17 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 18. Αν ΟΧΙ, γιατί; (1ος λόγος) | x18_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 18. Αν ΟΧΙ, γιατί; (2ος λόγος) | x18_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 18. Αν ΟΧΙ, γιατί; (3ος λόγος) | x18_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 18. Αν ΟΧΙ, γιατί; (4ος λόγος) | x18_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 19. Υπάρχουν γήπεδα; | x19 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 20. Υπάρχει γυμναστήριο; | x20 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 21. Υπάρχει αυλή; | x21 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 22. Οι χώροι υγιεινής είναι επαρκείς; | x22 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 23. Πόσες τουαλέτες υπάρχουν; | x23 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 24. Η κατάσταση των χώρων υγιεινής είναι ικανοποιητική (καθαριότητα, καζανάκια, πόρτες, ρύπανση τοίχων, σκουπίδια); | x24 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 25. Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (1ος λόγος) | x25_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 25. Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (2ος λόγος) | x25_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 26. Η καθαριότητα στο περιβάλλον του σχολείου είναι ικανοποιητική; | x26 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 27. Υπάρχει ιατρείο/ αναρρωτήριο; | x27 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 28. Υπάρχουν χώροι γραφείων εκπαιδευτικών; | x28 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 29. Υπάρχει χώρος συγκεντρώσεων (αμφιθέατρο, αίθουσα); | x29 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 30. Αν ΝΑΙ, πόσων θέσεων; | x30 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 31. Λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη; | x31 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 32. Αν ΝΑΙ, πώς κρίνετε τη δανειστική δραστηριότητα των μαθητών; | x32 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 33. Λειτουργούν αίθουσες εργαστηρίων (π.χ. χημείας, Η/Υ) ; | x33 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 34.1 Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους κρύους μήνες; | x34_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 34.2 Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους ζεστούς μήνες; | x34_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 35. Υπάρχουν κουρτίνες στα παράθυρα για προστασία από τον ήλιο; | x35 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 36. Υπάρχει ηχορύπανση από εξωτερικούς παράγοντες που ενοχλεί κατά το μάθημα; | x36 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 37. Υπάρχουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε απόσταση μικρότερη από την ενδεδειγμένη με βάση τις διεθνείς προδιαγραφές; | x37 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 38. Υπάρχουν σήματα της τροχαίας έξω από το σχολείο; | x38 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 39. Υπάρχει σχολικός τροχονόμος; | x39 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 40. Υπάρχει επικίνδυνη γειτονεία με δρόμο ταχείας κυκλοφορίας; | x40 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 41. Υπάρχει άλλη κακή γειτονεία; | x41 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 42. Αν ΝΑΙ, τί; (Κακή γειτονεία 1) | x42_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 42. Αν ΝΑΙ, τί; (Κακή γειτονεία 2) | x42_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 42. Αν ΝΑΙ, τί; (Κακή γειτονεία 3) | x42_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 43. Ελέγχεται η είσοδος; | x43 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 44. Εποπτεύονται τα παιδιά κατά το διάλειμμα; | x44 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 45. Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; (1) | x45_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 45. Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; (2) | x45_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 46. Είναι επαρκές το προσωπικό καθαριότητας; | x46 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 47. Υπάρχει γραμματέας; | x47 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 48. Υπάρχει νοσοκόμος; | x48 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 49. Υπάρχει φύλακας; | x49 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 50. Υπάρχει επιστάτης; | x50 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 51. Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες ψυχολόγου; | x51 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 52. Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x52 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 53. Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε ψυχολόγο, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x53 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 54. Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού; | x54 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 55. Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x55 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 56. Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε κοινωνικό λειτουργό, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x56 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 57. Διαθέτει το σχολείο εποπτικό υλικό ( Η/Υ, τηλεόραση, βίντεο, χάρτες, προβολικά μηχανήματα, άλλα); | x57 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 58. Υπάρχει κυλικείο; | x58 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 59. Αν ΝΑΙ, πώς έχει ανατεθεί; | x59 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 60. Ελέγχεται η εφαρμογή των διατάξεων του Υπουργείου ως προς τα προσφερόμενα προϊόντα στα σχολικά κυλικεία; | x60 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 61. Υπάρχει σχέδιο εκκένωσης του κτιρίου σε περίπτωση κρίσης (φωτιά, σεισμός); | x61 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 62. Πότε έγινε, για τελευταία φορά, άσκηση εκκένωσης του κτιρίου; | x62 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 63. Λειτουργεί σύλλογος γονέων/ κηδεμόνων; | x63 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 64. Πόσοι γονείς/ κηδεμόνες στο Δ.Σ του συλλόγου γονέων/ κηδεμόνων είναι αλλοδαποί; | x64 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 65. Πόσες φορές συνεργαστήκατε, το τρέχον σχολικό έτος, με εκπροσώπους του συλλόγου; | x65 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 66. Τί ποσοστό γονέων/ κηδεμόνων, σε αυτό το σχολείο, θα λέγατε ότι ενδιαφέρονται, έμπρακτα, για τη μόρφωση και την αγωγή των παιδιών τους (έρχονται στο σχολείο, ρωτούν, συνεργάζονται); | x66 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 67. Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x67i1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 67. Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x67i2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 67. Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x67i3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 68α. Πόσες φορές έχετε καλέσει, αυτή τη σχολική χρονιά, γονείς/ κηδεμόνες στο σχολείο για να ενημερώσετε/συζητήσετε α) για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x68a | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 68β. Πόσες φορές έχετε καλέσει, αυτή τη σχολική χρονιά, γονείς/ κηδεμόνες στο σχολείο για να ενημερώσετε/συζητήσετε β) γενικά θέματα σε ακροατήριο; | x68b | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 69. Πόσα ατυχήματα συνέβησαν, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας; | x69 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 70. Πόσες φορές χρειάστηκε να καλέσετε ασθενοφόρο το τρέχον σχολικό έτος; | x70 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 71. Πόσες φορές έτυχε, το τρέχον σχολικό έτος, να στείλετε κάποιο παιδί που αρρώστησε στο σπίτι του; | x71 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 72. Σε περίπτωση ξαφνικής αδιαθεσίας, δυσκολεύεστε να επικοινωνήσετε με τους γονείς/ κηδεμόνες για να έρθουν να πάρουν το παιδί; | x72 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 73.1 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας αθλητικοί αγώνες; | x73_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 73.2 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας θεατρικές / μουσικές παραστάσεις ; | x73_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 73.3 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας γιορτές, εκθέσεις, φιλανθρωπικές αγορές ; | x73_3 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 73.4 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις; | x73_4 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 73.5 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας δεντροφύτευση ; | x73_5 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 73.6 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας άλλες εκδηλώσεις; | x73_6 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 74. Υπάρχουν παιδιά στο σχολείο σας που, σκόπιμα, προκαλούν φθορές στο χώρο του σχολείου σε αντικείμενα που δεν τους ανήκουν ; | x74 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 75. Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις παιδιών που κλέβουν; | x75 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 76. Υπάρχουν περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αδύνατους, δυσπροσάρμοστους, καινούργιους, διαφορετικούς σε αυτό το σχολείο- επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x76 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 77. Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αλλοδαπούς; | x77 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 78. Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις επιθετικότητας αλλοδαπών παιδιών προς Έλληνες μαθητές; | x78 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 79. Yπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς εκπαιδευτικούς του σχολείου- επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x79 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 80. Αν υπάρχουν, από ποιούς; | x80 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 81. Υπάρχουν περιπτώσεις εξωσχολικών ομάδων που επιτίθενται στο σχολείο; | x81 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 82. Υπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, οργανωμένες ομάδες με ακραίες συμπεριφορές- ποδοσφαιρικές, εθνικές, άλλες; | x82 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 83. Αν ΝΑΙ, διευκρινίστε τί ομάδες: | x83_1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 84. Υπήρξαν, το τρέχον σχολικό έτος, αντιδράσεις παιδιών μη ελεγχόμενες από το σχολείο (αποχές, καταλήψεις, διαμαρτυρίες, φθορές); | x84 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 85.1 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών στο σχολείο σας από αργοπορία; | x85_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 85.2 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών στο σχολείο σας από Σκασιαρχείο; | x85_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 85.3 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών στο σχολείο σας από τιμωρία; | x85_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 85.4 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών στο σχολείο σας από ασθένεια; | x85_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 86. Υπάρχουν προβλήματα ένταξης των αλλοδαπών παιδιών στο σχολείο σας; | x86 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 87. Αντιμετωπίζουν προβλήματα γλώσσας τα αλλοδαπά παιδιά στο σχολείο σας; | x87 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 88. Αντιμετωπίζετε πολιτισμικά προβλήματα στο σχολείο σας; | x88 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 89. Αν ΝΑΙ, περιγράψτε τί: | x89_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 90. Σύμφωνα με την προσωπική σας εμπειρία, θεωρείτε ότι η παρουσία αλλοδαπών παιδιών επηρεάζει το επίπεδο της τάξης; | x90 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 91. Αν ΝΑΙ, γιατί; (1ος λόγος) | x91_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 91. Αν ΝΑΙ, γιατί; (2ος λόγος) | x91_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 92. Με το σημερινό ποσοστό αλλοδαπών στη μαθητική κοινότητα δημιουργείται μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Πιστεύετε ότι έχετε τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσετε τα παιδιά, ελληνόπουλα και αλλοδαπά, στη διαμόρφωσή της; | x92 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 93. Πιστεύετε ότι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο σας έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσουν στη διαμόρφωση διαπολιτισμικότητας; | x93 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 94. Υπάρχουν διάφορα βοηθήματα για την ένταξη των αλλοδαπών (σεμινάρια, έντυπο και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό κ.λπ.). Έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο στο σχολείο σας; | x94 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 95. Αν ΝΑΙ, ποιο; (1ο βοήθημα) | x95_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 95. Αν ΝΑΙ, ποιο; (2ο βοήθημα) | x95_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 95. Αν ΝΑΙ, ποιο; (3ο βοήθημα) | x95_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 95. Αν ΝΑΙ, ποιο; (4ο βοήθημα) | x95_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 96. Οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο σας έχουν ασχοληθεί, κατά κάποιο τρόπο, με το παραπάνω θέμα; | x96 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 97. Αν ΝΑΙ, πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν ασχοληθεί; | x97 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98. Τί ακριβώς έχουν κάνει; (1ος τροπος) | x98_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98. Τί ακριβώς έχουν κάνει; (2ος τροπος) | x98_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98. Τί ακριβώς έχουν κάνει; (3ος τροπος) | x98_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98. Τί ακριβώς έχουν κάνει; (4ος τροπος) | x98_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.1 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το κάπνισμα | x99_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.2 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το αλκοόλ | x99_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.3 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη σεξουαλική υγεία/ συμπεριφορά | x99_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.4 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη διατροφή | x99_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.5 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη χρήση ουσιών | x99_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.6 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το περιβάλλον | x99_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.7 Άλλα οργανωμένα προγράμματα | x99_7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 100. Έχετε επισημάνει προσπάθειες διείσδυσης ναρκωτικών στο σχολείο σας, το τρέχον σχολικό έτος; | x100 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 101. Αν ΝΑΙ, πόσες; | x101 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 102. Έχετε πληροφορίες για περιπτώσεις χρήσης ουσιών σε παιδιά αυτού του σχολείου; | x102 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 103. Αν ΝΑΙ, έχετε για τις περιπτώσεις αυτές: | x103 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104. Έχουν γίνει ενέργειες για την πρόληψη χρήσης ουσιών στο σχολείο το τρέχον έτος; | x104 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 105.1 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών στο σχολείο σας; | x105_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 105.2 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ διευθυντή – εκπαιδευτικών στο σχολείο σας; | x105_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 105.3 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ εκπαιδευτικών – μαθητών στο σχολείο σας; | x105_3 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 105.4 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ μαθητών στο σχολείο σας; | x105_4 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 105.5 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ εκπαιδευτικών – γονιών στο σχολείο σας; | x105_5 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 105.6 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ διευθυντή – μαθητών στο σχολείο σας; | x105_6 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 105.7 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ σχολείου – Δήμου στο σχολείο σας; | x105_7 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 106. Πιστεύετε ότι ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών του σχολείου σας είναι επαρκής για την ηλικία τους; | x106 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 107. Αν ΟΧΙ, πιστεύετε ότι το σχολείο θα μπορούσε να εφαρμόσει μεθόδους με στόχο την αύξηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών; | x107 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 108. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x108_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 108. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x108_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 108. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x108_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 108. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x108_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |