| Interview number | Q1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Α/Ε | q11 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Όνομα σχολείου | a1 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Κωδικός σχολείου | a2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Είδος σχολείου | a3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Δημοτικό διαμέρισμα | a4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Τάξη | a5 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Τμήμα | a6 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Ωράριο λειτουργίας | a7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (ημέρα) | a8_1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Ημερομηνία (μήνας) | a8_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 1. Πόσον καιρό υπηρετείτε σ` αυτό το σχολείο; (έτη) | x1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 2.1 Σύνολο παιδιών που φοιτούν σε αυτό το τμήμα το τρέχον σχολικό έτος | x2_1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 2.2 Σύνολο αγοριών που φοιτούν σε αυτό το τμήμα το τρέχον σχολικό έτος | x2_2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 2.3 Σύνολο κοριτσιών που φοιτούν σε αυτό το τμήμα το τρέχον σχολικό έτος | x2_3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 3. Πόσα από αυτά είναι παιδιά αλλοδαπών; | x3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4.1 Παιδιά από Αλβανία | x4_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4.2 Παιδιά από Βουλγαρία | x4_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4.3 Παιδιά από Ρουμανία | x4_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4.4 Παιδιά από Πρώην Σοβιετική Ένωση | x4_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4.5 Παιδιά από άλλες χώρες | x4_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 4.6 Παιδιά από άγνωστη χώρα προέλευσης | x4_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 5.1 Πόσα παιδιά (Έλληνες) ήρθαν για πρώτη φορά, σε αυτό το τμήμα, το τρέχον σχολικό έτος; | x5_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 5.2 Πόσα παιδιά (αλλοδαποί) ήρθαν για πρώτη φορά, σε αυτό το τμήμα, το τρέχον σχολικό έτος; | x5_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 6. Φοιτούν, σε αυτό το τμήμα, παιδιά που έχουν κάποια αναπηρία; | x6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 7. Αν ΝΑΙ, πόσα; | x7 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 8. Τί είδους αναπηρία έχουν; | x8_1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 9. Υπάρχουν δυσκολίες στη μετακίνηση παιδιών με κινητικά προβλήματα, παροδικά ή μόνιμα, στο χώρο του σχολείου; | x9 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 10. Φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (π.χ. δυσλεξία) σε αυτό το τμήμα; | x10 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 11. Αν ΝΑΙ, πόσα; | x11 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 12. Φοιτούν, στο τμήμα σας, παιδιά με χρόνια προβλήματα υγείας (π.χ. διαβήτη, άσθμα); | x12 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 13. Αν ΝΑΙ, τί προβλήματα | x13_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 14. Είστε ικανοποιημένος/ η από τη συντήρηση του κτιρίου; | x14 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 15. Αν ΟΧΙ, γιατί; | x15_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 15. Αν ΟΧΙ, γιατί; | x15_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 16. Υπάρχουν γήπεδα; | x16 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 17. Υπάρχει γυμναστήριο; | x17 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 18. Υπάρχει αυλή; | x18 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 19. Οι τουαλέτες είναι επαρκείς; | x19 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 20. Η κατάσταση των χώρων υγιεινής είναι ικανοποιητική (καθαριότητα, καζανάκια, πόρτες, ρύπανση τοίχων, σκουπίδια); | x20 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 21. Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; | x21_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 21. Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; | x21_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 22. Η καθαριότητα στο περιβάλλον του σχολείου είναι ικανοποιητική; | x22 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 23. Υπάρχει ιατρείο/ αναρρωτήριο; | x23 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 24. Υπάρχουν χώροι γραφείων εκπαιδευτικών; | x24 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 25. Υπάρχει χώρος συγκεντρώσεων (αμφιθέατρο, αίθουσα); | x25 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 26. Αν ΝΑΙ, πόσων θέσεων; | x26 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 27. Λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη; | x27 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 28. Αν ΝΑΙ, πώς κρίνετε τη δανειστική δραστηριότητα των μαθητών στο τμήμα αυτό; | x28 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 29.1 Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους κρύους μήνες; | x29_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 29.2 Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους ζεστούς μήνες; | x29_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 30. Υπάρχουν κουρτίνες στα παράθυρα για προστασία από τον ήλιο, σε αυτό το τμήμα; | x30 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 31. Υπάρχει ηχορύπανση από εξωτερικούς παράγοντες που ενοχλεί κατά το μάθημα, σε αυτό το τμήμα; | x31 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 32. Υπάρχουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε απόσταση μικρότερη από την ενδεδειγμένη με βάση τις διεθνείς προδιαγραφές; ' | x32 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 33. Υπάρχουν σήματα της τροχαίας έξω από το σχολείο; | x33 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 34. Υπάρχει σχολικός τροχονόμος; | x34 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 35. Υπάρχει επικίνδυνη γειτονεία με δρόμο ταχείας κυκλοφορίας; | x35 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 36. Υπάρχει άλλη κακή γειτονεία; | x36 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 37. Αν ΝΑΙ, τί; | x37_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 38. Ελέγχεται η είσοδος; | x38 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 39. Εποπτεύονται τα παιδιά κατά το διάλειμμα; | x39 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 40. Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; | x40_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 40. Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; | x40_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 40. Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; | x40_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 41. Κατά τη γνώμη σας, είναι επαρκές το προσωπικό καθαριότητας; | x41 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 42. Υπάρχει γραμματέας; | x42 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 43. Υπάρχει νοσοκόμος; | x43 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 44. Υπάρχει φύλακας; | x44 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 45. Υπάρχει επιστάτης; | x45 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 46. Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες ψυχολόγου; | x46 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 47. Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί, σε αυτό το τμήμα, το τρέχον σχολικό έτος; | x47 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 48. Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε ψυχολόγο, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί, σε αυτό το τμήμα, το τρέχον σχολικό έτος; | x48 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 49. Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού; | x49 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 50. Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί, σε αυτό το τμήμα, το τρέχον σχολικό έτος; | x50 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 51. Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε κοινωνικό λειτουργό, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί, σε αυτό το τμήμα, το τρέχον σχολικό έτος; | x51 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 52. Διαθέτει το σχολείο εποπτικό υλικό ( Η/Υ, τηλεόραση, βίντεο, χάρτες, προβολικά μηχανήματα, άλλα); | x52 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 53. Υπάρχει κυλικείο; | x53 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 54. Ελέγχεται η εφαρμογή των διατάξεων του Υπουργείου ως προς τα προσφερόμενα προϊόντα στα σχολικά κυλικεία; | x54 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 55. Υπάρχει σχέδιο εκκένωσης του κτιρίου σε περίπτωση κρίσης (φωτιά, σεισμός); | x55 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 56. Πότε έγινε, για τελευταία φορά, άσκηση εκκένωσης του κτιρίου; | x56 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 57. Λειτουργεί σύλλογος γονέων/ κηδεμόνων; | x57 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 58. Πόσοι γονείς/ κηδεμόνες στο Δ.Σ του συλλόγου γονέων/ κηδεμόνων είναι αλλοδαποί; | x58 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 59. Τί ποσοστό γονέων/ κηδεμόνων, σε αυτό το τμήμα, θα λέγατε ότι ενδιαφέρονται, έμπρακτα, για τη μόρφωση και την αγωγή των παιδιών τους (έρχονται στο σχολείο, ρωτούν, συνεργάζονται); | x59 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 60. Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού; | x60 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 61. Πόσες φορές έχετε καλέσει, αυτή τη σχολική χρονιά, γονείς/ κηδεμόνες των παιδιών αυτού του τμήματος για να συζητήσετε σχετικά με την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x61 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 62. Πόσοι από τους γονείς/ κηδεμόνες αυτού του τμήματος έχουν απευθυνθεί σ` εσάς, προσωπικά, για να συζητήσουν πρόβλημα του παιδιού τους το τρέχον σχολικό έτος ; | x62 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 63. Υπάρχουν παιδιά στο σχολείο σας που απευθύνονται σ΄ εσάς για προσωπικά τους προβλήματα; | x63 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 64. Υπήρξε, κατά το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας κάποιο ατύχημα σε παιδί/ παιδιά αυτού του τμήματος; | x64 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 65. Αν ΝΑΙ, πόσα ατυχήματα; | x65 | NUMERIC | - | | | Scale |
| 66.1 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας: αθλητικοί αγώνες; | x66_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 66.2 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας: θεατρικές / μουσικές παραστάσεις; | x66_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 66.3 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας: γιορτές, εκθέσεις, φιλανθρωπικές αγορές; | x66_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 66.4 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας: εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις; | x66_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 66.5 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας: δεντροφύτευση ; | x66_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 66.6 Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας: άλλες εκδηλώσεις; | x66_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 67. Υπάρχουν παιδιά στο σχολείο σας που, σκόπιμα, προκαλούν φθορές στο χώρο του σχολείου σε αντικείμενα που δεν τους ανήκουν ; | x67 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 68. Αν ΝΑΙ, υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x68 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 69. Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών που κλέβουν σε αυτό το σχολείο; | x69 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 70. Αν ΝΑΙ, υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x70 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 71. Υπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αδύνατους, δυσπροσάρμοστους, καινούργιους, διαφορετικούς- επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x71 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 72. Αν ΝΑΙ υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x72 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 73. Υπάρχουν, στο σχολείο σας, περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αλλοδαπούς; | x73 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 74. Αν ΝΑΙ υπάρχουν σε αυτό το τμήμα | x74 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 75. Υπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, περιπτώσεις επιθετικότητας αλλοδαπών παιδιών προς Έλληνες μαθητές; | x75 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 76. Αν ΝΑΙ, υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x76 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 77. Υπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς εκπαιδευτικούς του σχολείου - επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x77 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 78. Αν υπάρχουν, από ποιους; | x78 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 79. Υπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, οργανωμένες ομάδες με ακραίες συμπεριφορές- ποδοσφαιρικές, εθνικές, άλλες; | x79 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 80. Αν ΝΑΙ, διευκρινίστε τί ομάδες: | x80_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 81. Υπάρχουν περιπτώσεις εξωσχολικών ομάδων που επιτίθενται στο σχολείο; | x81 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 82. Υπήρξαν, το τρέχον σχολικό έτος, αντιδράσεις παιδιών μη ελεγχόμενες από το σχολείο (αποχές, καταλήψεις, διαμαρτυρίες, φθορές); | x82 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 83.1 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών σε αυτό το τμήμα από αργοπορία; | x83_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 83.2 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών σε αυτό το τμήμα από σκασιαρχείο; | x83_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 83.3 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών σε αυτό το τμήμα από τιμωρία; | x83_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 83.4 Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών σε αυτό το τμήμα από ασθένεια; | x83_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 84.1 Πόσα παιδιά, σε αυτό το τμήμα, έχουν προβλήματα απόδοσης (δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν) | x84_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 84.2 Πόσα παιδιά, σε αυτό το τμήμα, έχουν προβλήματα υγείας (έχουν κάποιο χρόνιο πρόβλημα ή αναπηρία) | x84_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 84.3 Πόσα παιδιά, σε αυτό το τμήμα, έχουν προβλήματα οικονομικά | x84_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 84.4 Πόσα παιδιά, σε αυτό το τμήμα, έχουν προβλήματα ψυχολογικά | x84_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 84.5 Πόσα παιδιά, σε αυτό το τμήμα, έχουν προβλήματα οικογενειακών σχέσεων | x84_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 84.6 Πόσα παιδιά, σε αυτό το τμήμα, έχουν προβλήματα κοινωνικά | x84_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 85. Υπάρχουν προβλήματα ένταξης των αλλοδαπών παιδιών στο σχολείο σας; | x85 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 86. Αν ΝΑΙ, υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x86 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 87. Αντιμετωπίζουν προβλήματα γλώσσας τα αλλοδαπά παιδιά σε αυτό το σχολείο; | x87 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 88. Αν ΝΑΙ, σε αυτό το τμήμα; (αριθμός αλλοδαπών που έχουν πρόβλημα) | x88 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 89. Αντιμετωπίζετε πολιτισμικά προβλήματα στο σχολείο σας; | x89 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 90. Αν ΝΑΙ, περιγράψτε τί: | x90_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 91. Σύμφωνα με την προσωπική σας εμπειρία, θεωρείτε ότι η παρουσία αλλοδαπών παιδιών επηρεάζει το επίπεδο της τάξης; | x91 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 92. Αν ΝΑΙ, γιατί; | x92_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 93. Με το σημερινό ποσοστό αλλοδαπών στη μαθητική κοινότητα δημιουργείται μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Πιστεύετε ότι έχετε τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσετε τα παιδιά, ελληνόπουλα και αλλοδαπά, στη διαμόρφωσή της; | x93 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 94. Υπάρχουν διάφορα βοηθήματα για την ένταξη των αλλοδαπών (σεμινάρια, έντυπο και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό κ.λπ.). Εσείς έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο σε αυτό το τμήμα; | x94 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 95. Αν ΝΑΙ, ποιο; | x95_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 95. Αν ΝΑΙ, ποιο; | x95_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 96. Εσείς έχετε ασχοληθεί, κατά κάποιο τρόπο, με το παραπάνω θέμα (διαβάσατε, παρακολουθήσατε σεμινάρια, δουλέψατε σε ειδικά προγράμματα); | x96 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 97. Αν ΝΑΙ, τί ακριβώς έχετε κάνει; | x97_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 97. Αν ΝΑΙ, τί ακριβώς έχετε κάνει; | x97_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.1 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το κάπνισμα; | x98_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.2 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το αλκοόλ; | x98_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.3 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη σεξουαλική υγεία/ συμπεριφορά; | x98_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.4 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη διατροφή; | x98_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.5 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη χρήση ουσιών; | x98_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.6 Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το περιβάλλον; | x98_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.7 Άλλα προγράμματα: ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ | x98_10 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 98.8 Άλλα προγράμματα: έγινε κάτι αλλά δεν θυμάμαι τι | x98_14 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.1 Εσείς, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, συζητήσατε κάποιο από τα θέματα με τα παιδιά | x99_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.2 Εσείς, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, καλέσατε κάποιον ειδικό | x99_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.3 Εσείς, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, μοιράσατε έντυπο υλικό | x99_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 99.4 Εσείς, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, κάνατε κάτι άλλο ; | x99_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 100. Έχετε επισημάνει προσπάθειες διείσδυσης ναρκωτικών στο σχολείο σας, το τρέχον σχολικό έτος; | x100 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 101. Αν ΝΑΙ, πόσες; | x101 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 102. Έχετε πληροφορίες για περιπτώσεις χρήσης ουσιών σε παιδιά αυτού του τμήματος; | x102 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 103. Αν ΝΑΙ, έχετε για τις περιπτώσεις αυτές: | x103 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104.1 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών στο σχολείο σας: | x104_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104.2 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ διευθυντή – εκπαιδευτικών στο σχολείο σας: | x104_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104.3 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ εκπαιδευτικών – μαθητών στο σχολείο σας: | x104_3 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104.4 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ μαθητών στο σχολείο σας: | x104_4 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104.5 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ εκπαιδευτικών – γονιών στο σχολείο σας: | x104_5 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104.6 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ διευθυντή – μαθητών στο σχολείο σας: | x104_6 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 104.7 Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ σχολείου – Δήμου στο σχολείο σας: | x104_7 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 105. Πόσα από τα παιδιά, αυτού του τμήματος, νομίζετε ότι έχουν την απαραίτητη υποστήριξη από τους γονείς στη μόρφωσή τους; | x105 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 106. Απ’ όσο γνωρίζετε, πόσα παιδιά, σε αυτό το τμήμα, έχουν τις απαραίτητες συνθήκες για μελέτη (χρόνο, χώρο, ηρεμία); | x106 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| 107. Πιστεύετε ότι ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών, αυτού του τμήματος, είναι επαρκής για την ηλικία τους; | x107 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 108. Αν ΟΧΙ, πιστεύετε ότι το σχολείο θα μπορούσε να εφαρμόσει μεθόδους με στόχο την αύξηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών; | x108 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 109. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x109_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 109. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x109_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 109. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x109_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| 109. Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x109_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |