| Interview number | q1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Code | q4s1 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Name | q4s2 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Day | q5s1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Month | q5s2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Year | q5s3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Start Hour | q6s1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Start Minute | q6s2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Start Second | q6s3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Finish Hour | q6s7 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Finish Minute | q6s8 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Finish Second | q6s9 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Contact type | q8 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| PC name | q10 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Α/A | a1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Όνομα σχολείου | a2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Κωδικός νηπιαγωγείου | a3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Δημοτικό διαμέρισμα | a4 | NUMERIC | true | | | Scale |
| Τάξη | a5 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Τμήμα | a6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ωράριο λειτουργίας | a7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (ημέρα) | a8_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (μήνας) | a8_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (έτος) | a8_3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσον καιρό υπηρετείτε σ` αυτό το νηπιαγωγείο; | x1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσοι εκπαιδευτικοί υπηρετούν στο νηπιαγωγείο σας το τρέχον σχολικό έτος; | x2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Υπάρχουν κενές θέσεις; | x3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, τί ειδικότητες είναι κενές; | x4_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα παιδιά φοιτούν το τρέχον σχολικό έτος στο νηπιαγωγείο; | x5 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσα από αυτά είναι παιδιά αλλοδαπών; | x6 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Παιδιά από Αλβανία | x7_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από Βουλγαρία | x7_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από Ρουμανία | x7_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από Πρώην Σοβιετική Ένωση | x7_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από άλλες χώρες | x7_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από άγνωστη χώρα προέλευσης | x7_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά (Έλληνες) που ήρθαν για πρώτη φορά το τρέχον σχολικό έτος (εκτός από τα προνήπια) | x8_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά (αλλοδαποί) που ήρθαν για πρώτη φορά το τρέχον σχολικό έτος (εκτός από τα προνήπια) | x8_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Φοιτούν στο σχολείο σας παιδιά που έχουν κάποια αναπηρία; | x9 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πόσα; | x10 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Τί είδους αναπηρία έχουν; | x11_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Λειτουργούν παράλληλες τάξεις για παιδιά με αναπηρία; | x12 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν δυσκολίες στη μετακίνηση παιδιών με κινητικά προβλήματα, παροδικά ή μόνιμα, στο χώρο του σχολείου; | x13 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Συστεγάζεται το σχολείο σας με άλλα σχολεία; | x14 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, με πόσα; | x15 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Είστε ικανοποιημένος/ η από τη συντήρηση του κτιρίου; | x16 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, γιατί; (1ος λόγος) | x17_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, γιατί; (2ος λόγος) | x17_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, γιατί; (3ος λόγος) | x17_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει αυλή; | x18 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Η αυλή είναι ξεχωριστή (σε περίπτωση που συστεγάζεστε με άλλο σχολείο); | x19 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι χώροι υγιεινής είναι επαρκείς; | x20 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσες τουαλέτες υπάρχουν; | x21 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι τουαλέτες είναι ξεχωριστές (σε περίπτωση που συστεγάζεστε με άλλο σχολείο); | x22 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Η κατάσταση των χώρων υγιεινής είναι ικανοποιητική (καθαριότητα, καζανάκια, πόρτες, ρύπανση τοίχων, σκουπίδια); | x23 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (1ος λόγος) | x24_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (2ος λόγος) | x24_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (3ος λόγος) | x24_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (4ος λόγος) | x24_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Η καθαριότητα στο περιβάλλον του σχολείου είναι ικανοποιητική; | x25 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν χώροι γραφείων εκπαιδευτικών; | x26 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχει χώρος συγκεντρώσεων (αμφιθέατρο, αίθουσα); | x27 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πόσων θέσεων; | x28 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη; | x29 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πώς κρίνετε τη δανειστική δραστηριότητα των μαθητών στο σχολείο σας; | x30 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους κρύους μήνες; | x31_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους ζεστούς μήνες; | x31_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν κουρτίνες στα παράθυρα για προστασία από τον ήλιο; | x32 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει ηχορύπανση από εξωτερικούς παράγοντες που ενοχλεί κατά το μάθημα; | x33 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε απόσταση μικρότερη από την ενδεδειγμένη με βάση τις διεθνείς προδιαγραφές; ' | x34 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν σήματα της τροχαίας έξω από το σχολείο; | x35 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει σχολικός τροχονόμος; | x36 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει επικίνδυνη γειτονεία με δρόμο ταχείας κυκλοφορίας; | x37 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει άλλη κακή γειτονεία; | x38 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, τι; (1η κακή γειτονία) | x39_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, τι; (2η κακή γειτονία) | x39_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ελέγχεται η είσοδος; | x40 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Εποπτεύονται τα παιδιά κατά το διάλειμμα; | x41 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; | x42_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Είναι επαρκές το προσωπικό καθαριότητας; | x43 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει γραμματέας; | x44 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει νοσοκόμος; | x45 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει φύλακας; | x46 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει επιστάτης; | x47 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες ψυχολόγου; | x48 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x49 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε ψυχολόγο, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x50 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού; | x51 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x52 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε κοινωνικό λειτουργό, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x53 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Διαθέτει το σχολείο εποπτικό υλικό ( Η/Υ, τηλεόραση, βίντεο, χάρτες, προβολικά μηχανήματα, άλλα); | x54 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχει κυλικείο; | x55 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πώς έχει ανατεθεί; | x56 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ελέγχεται η εφαρμογή των διατάξεων του Υπουργείου ως προς τα προσφερόμενα προϊόντα στα σχολικά κυλικεία; | x57 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει σχέδιο εκκένωσης του κτιρίου σε περίπτωση κρίσης (φωτιά, σεισμός); | x58 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πότε έγινε, για τελευταία φορά, άσκηση εκκένωσης του κτιρίου; | x59 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Λειτουργεί σύλλογος γονέων/ κηδεμόνων; | x60 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσοι γονείς/ κηδεμόνες στο Δ.Σ του συλλόγου γονέων/ κηδεμόνων είναι αλλοδαποί; | x61 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσες φορές συνεργαστήκατε, το τρέχον σχολικό έτος, με εκπροσώπους του συλλόγου; | x62 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Τί ποσοστό γονέων/ κηδεμόνων, σε αυτό το σχολείο, θα λέγατε ότι ενδιαφέρονται, έμπρακτα, για τη μόρφωση και την αγωγή των παιδιών τους (έρχονται στο σχολείο, ρωτούν, συνεργάζονται); | x63 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x64_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x64_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσες φορές έχετε καλέσει, αυτή τη σχολική χρονιά, γονείς/ κηδεμόνες στο σχολείο για να ενημερώσετε/συζητήσετε α) για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x65a | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσες φορές έχετε καλέσει, αυτή τη σχολική χρονιά, γονείς/ κηδεμόνες στο σχολείο για να ενημερώσετε/συζητήσετε β) γενικά θέματα σε ακροατήριο; | x65b | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα ατυχήματα συνέβησαν, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας; | x66 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσες φορές χρειάστηκε να καλέσετε ασθενοφόρο το τρέχον σχολικό έτος; | x67 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσες φορές έτυχε, το τρέχον σχολικό έτος, να στείλετε κάποιο παιδί που αρρώστησε στο σπίτι του; | x68 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Σε περίπτωση ξαφνικής αδιαθεσίας, δυσκολεύεστε να επικοινωνήσετε με τους γονείς/ κηδεμόνες για να έρθουν να πάρουν το παιδί; | x69 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας αθλητικοί αγώνες; | x70_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας θεατρικές / μουσικές παραστάσεις ; | x70_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας γιορτές, εκθέσεις, φιλανθρωπικές αγορές ; | x70_3 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις; | x70_4 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας δεντροφύτευση ; | x70_5 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας άλλες εκδηλώσεις; | x70_6 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν παιδιά στο σχολείο σας που, σκόπιμα, προκαλούν φθορές στο χώρο του σχολείου σε αντικείμενα που δεν τους ανήκουν ; | x71 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις παιδιών που κλέβουν (όσο αφορά το τρέχον σχολικό έτος); | x72 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αδύνατους, δυσπροσάρμοστους, καινούργιους, διαφορετικούς σε αυτό το σχολείο- επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x73 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αλλοδαπούς; | x74 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις επιθετικότητας αλλοδαπών παιδιών προς Έλληνες μαθητές; | x75 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Yπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς εκπαιδευτικούς του σχολείου- επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x76 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αν υπάρχουν, από ποιούς; | x77 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν περιπτώσεις εξωσχολικών ομάδων που επιτίθενται στο σχολείο; | x78 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών στο σχολείο σας από αργοπορία; | x79_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών στο σχολείο σας από τιμωρία; | x79_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών στο σχολείο σας από ασθένεια; | x79_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν προβλήματα ένταξης των αλλοδαπών παιδιών στο σχολείο σας; | x80 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αντιμετωπίζουν προβλήματα γλώσσας τα αλλοδαπά παιδιά στο σχολείο σας; | x81 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αντιμετωπίζετε πολιτισμικά προβλήματα στο σχολείο σας; | x82 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, περιγράψτε τι: (1ο πρόβλημα) | x83_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, περιγράψτε τι: (2ο πρόβλημα) | x83_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, περιγράψτε τι: (3ο πρόβλημα) | x83_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Σύμφωνα με την προσωπική σας εμπειρία, θεωρείτε ότι η παρουσία αλλοδαπών παιδιών επηρεάζει το επίπεδο της τάξης; | x84 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, γιατί; (1ος λόγος) | x85_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, γιατί; (2ος λόγος) | x85_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, γιατί; (3ος λόγος) | x85_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Με το σημερινό ποσοστό αλλοδαπών στη μαθητική κοινότητα δημιουργείται μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Πιστεύετε ότι έχετε τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσετε τα παιδιά, ελληνόπουλα και αλλοδαπά, στη διαμόρφωσή της; | x86 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πιστεύετε ότι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο σας έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσουν στη διαμόρφωση διαπολιτισμικότητας; | x87 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν διάφορα βοηθήματα για την ένταξη των αλλοδαπών (σεμινάρια, έντυπο και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό κ.λπ.). Έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο στο σχολείο σας; | x88 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιο; (1ο βοήθημα) | x89_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιο; (2ο βοήθημα) | x89_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιο; (3ο βοήθημα) | x89_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο σας έχουν ασχοληθεί, κατά κάποιο τρόπο, με το παραπάνω θέμα; | x90 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πόσοι εκπαιδευτικοί έχουν ασχοληθεί; | x91 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Τί ακριβώς έχουν κάνει; (1ο) | x92_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Τί ακριβώς έχουν κάνει; (2ο) | x92_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Τί ακριβώς έχουν κάνει; (3ο) | x92_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη σεξουαλική υγεία/ συμπεριφορά | x93_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη διατροφή | x93_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το περιβάλλον | x93_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το σώμα, τις αισθήσεις, τα όργανα | x93_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τα πολιτιστικά | x93_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για την κυκλοφοριακή αγωγή | x93_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη στοματική υγιεινή | x93_7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών στο σχολείο σας; | x94_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ διευθυντή – εκπαιδευτικών στο σχολείο σας; | x94_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών – μαθητών στο σχολείο σας; | x94_3 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ μαθητών στο σχολείο σας; | x94_4 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών-γονιών στο σχολείο σας; | x94_5 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ διευθυντή – μαθητών στο σχολείο σας; | x94_6 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ σχολείου – Δήμου στο σχολείο σας; | x94_7 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πιστεύετε ότι ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών του σχολείου σας είναι επαρκής για την ηλικία τους; | x95 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, πιστεύετε ότι το σχολείο θα μπορούσε να εφαρμόσει μεθόδους με στόχο την αύξηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών; | x96 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x97_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x97_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x97_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; Αναφέρετε, επιγραμματικά, τις ανάγκες: | x97_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποσοστό αλλοδαπών μαθητών | rallod1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποσοστό αλλοδαπών μαθητών | rallod2 | NUMERIC | - | | | Nominal |