| Interview number | q1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Code | q4s1 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Name | q4s2 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Day | q5s1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Month | q5s2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Year | q5s3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Start Hour | q6s1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Start Minute | q6s2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Start Second | q6s3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Finish Hour | q6s7 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Finish Minute | q6s8 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Finish Second | q6s9 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Contact type | q8 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| PC name | q10 | CHARACTER | - | | | Scale |
| Α/Α | a1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Όνομα νηπιαγωγείου | a2 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Κωδικός νηπιαγωγείου | a3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Δημοτικό Διαμέρισμα | a4 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Τμήμα | a6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ωράριο λειτουργίας | a7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (ημέρα) | a8_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (μήνας) | a8_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ημερομηνία (έτος) | a8_3 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσον καιρό υπηρετείτε σ' αυτό το νηπιαγωγείο; | x1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσα παιδιά φοιτούν σε αυτό το τμήμα το τρέχον σχολικό έτος; (συνολικός αριθμός) | x2a | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσα παιδιά φοιτούν σε αυτό το τμήμα το τρέχον σχολικό έτος; (αριθμός αγοριών) | x2b | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσα παιδιά φοιτούν σε αυτό το τμήμα το τρέχον σχολικό έτος; (αριθμός κοριτσιών) | x2c | NUMERIC | - | | | Scale |
| Πόσα από αυτά είναι παιδιά αλλοδαπών; | x3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από Αλβανία | x4_1 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Παιδιά από Βουλγαρία | x4_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από Ρουμανία | x4_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από Πρώην Σοβιετική Ένωση | x4_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από άλλες χώρες | x4_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά από άγνωστη χώρα προέλευσης | x4_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά (Έλληνες) που ήρθαν για πρώτη φορά το τρέχον σχολικό έτος (εκτός από τα προνήπια) | x5_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Παιδιά (αλλοδαποί) που ήρθαν για πρώτη φορά το τρέχον σχολικό έτος (εκτός από τα προνήπια) | x5_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Φοιτούν σε αυτό το τμήμα παιδιά που έχουν κάποια αναπηρία; | x6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πόσα; | x7 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Τι είδους αναπηρία έχουν; (1ο είδος) | x8_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Τι είδους αναπηρία έχουν; (2ο είδος) | x8_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν δυσκολίες στη μετακίνηση παιδιών με κινητικά προβλήματα, παροδικά ή μόνιμα, στο χώρο του σχολείου; | x9 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (π.χ. δυσλεξία) σε αυτό το τμήμα; | x10 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πόσα; | x11 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Φοιτούν στο τμήμα σας παιδιά με χρόνια προβλήματα υγείας (π.χ. διαβήτη,άσθμα); | x12 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, τι προβλήματα; (1ο πρόβλημα) | x13_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, τι προβλήματα; (2ο πρόβλημα) | x13_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Είστε ικανοποιημένος/ η από τη συντήρηση του κτιρίου; | x14 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, γιατί; (1ος λόγος) | x15_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, γιατί; (2ος λόγος) | x15_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, γιατί; (3ος λόγος) | x15_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει αυλή; | x16 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Η αυλή είναι ξεχωριστή (σε περίπτωση που συστεγάζεστε με άλλο σχολείο); | x17 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι εξωτερικοί χώροι είναι επαρκείς για να παίξουν τα παιδιά; | x18 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι εγκαταστάσεις και η ποικιλία των παιχνιδιών στον εξωτερικό χώρο είναι επαρκείς; | x19 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν κούνιες ; | x20_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν τραμπάλες ; | x20_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν τσουλήθρες ; | x20_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει αμμοδόχος ; | x20_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει χώρος για κηπουρική; | x20_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει κάτι άλλο ; | x20_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Είναι σε καλή κατάσταση και ασφαλή τα όργανα και οι χώροι αυτοί; | x21 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι εσωτερικοί χώροι στο νηπιαγωγείο είναι επαρκείς ; | x22 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά κουκλόσπιτου ; | x23_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά οικοδομικού υλικού ; | x23_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά παιδαγωγικού υλικού ; | x23_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά εικαστικών ; | x23_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά άμμου και νερού ; | x23_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά βιβλιοθήκης ; | x23_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά μουσικής και κίνησης ; | x23_7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά μαγειρικής ; | x23_8 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά ηλεκτρονικών υπολογιστών ; | x23_9 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Γωνιά μεταμφίεσης ; | x23_10 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος, όπως: Τραπεζαρία ; | x23_11 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν άλλες γωνιές ή κέντρα ενδιαφέροντος ; | x23_12 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι τουαλέτες είναι επαρκείς; | x24 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Οι τουαλέτες είναι ξεχωριστές (σε περίπτωση που συστεγάζεστε με άλλο σχολείο); | x25 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Η κατάσταση των χώρων υγιεινής είναι ικανοποιητική (καθαριότητα, καζανάκια, πόρτες, ρύπανση τοίχων, σκουπίδια); | x26 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (1ος λόγος) | x27_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (2ος λόγος) | x27_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, διευκρινίστε γιατί; (3ος λόγος) | x27_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Η καθαριότητα στο περιβάλλον του νηπιαγωγείου είναι ικανοποιητική; | x28 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει ιατρείο/ αναρρωτήριο; | x29 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν χώροι γραφείων εκπαιδευτικών; | x30 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχει χώρος συγκεντρώσεων (αμφιθέατρο, αίθουσα); | x31 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πόσων θέσεων; | x32 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Λειτουργεί δανειστική βιβλιοθήκη; | x33 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, πώς κρίνετε τη δανειστική δραστηριότητα των μαθητών στο τμήμα αυτό; | x34 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους κρύους μήνες; | x35_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Η θερμοκρασία στις αίθουσες είναι ικανοποιητική τους ζεστούς μήνες; | x35_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν κουρτίνες στα παράθυρα για προστασία από τον ήλιο σε αυτό το τμήμα; | x36 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει ηχορύπανση από εξωτερικούς παράγοντες που ενοχλεί κατά το μάθημα; | x37 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν κεραίες κινητής τηλεφωνίας σε απόσταση μικρότερη από την ενδεδειγμένη με βάση τις διεθνείς προδιαγραφές; | x38 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν σήματα της τροχαίας έξω από το σχολείο; | x39 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει σχολικός τροχονόμος; | x40 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει επικίνδυνη γειτονεία με δρόμο ταχείας κυκλοφορίας; | x41 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει άλλη κακή γειτονεία; | x42 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, τί; (1η κακή γειτονία) | x43_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, τί; (2η κακή γειτονία) | x43_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ελέγχεται η είσοδος; | x44 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Εποπτεύονται τα παιδιά κατά το διάλειμμα; | x45 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; (1) | x46_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιος εποπτεύει; (2) | x46_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά τη γνώμη σας, είναι επαρκές το προσωπικό καθαριότητας; | x47 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει γραμματέας; | x48 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει νοσοκόμος; | x49 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει φύλακας; | x50 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει επιστάτης; | x51 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες ψυχολόγου; | x52 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x53 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε ψυχολόγο, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες ψυχολόγου για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x54 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού; | x55 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, έχετε χρησιμοποιήσει εσείς τις υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x56 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν δεν υπάρχει πρόσβαση σε κοινωνικό λειτουργό, έτυχε να χρειαστείτε υπηρεσίες κοινωνικού λειτουργού για κάποιο παιδί το τρέχον σχολικό έτος; | x57 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Διαθέτει το σχολείο εποπτικό υλικό ( Η/Υ, τηλεόραση, βίντεο, χάρτες, προβολικά μηχανήματα, άλλα); | x58 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχει κυλικείο; | x59 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ελέγχεται η εφαρμογή των διατάξεων του Υπουργείου ως προς τα προσφερόμενα προϊόντα στα σχολικά κυλικεία; | x60 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχει σχέδιο εκκένωσης του κτιρίου σε περίπτωση κρίσης (φωτιά, σεισμός); | x61 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πότε έγινε, για τελευταία φορά, άσκηση εκκένωσης του κτιρίου; | x62 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Λειτουργεί σύλλογος γονέων/ κηδεμόνων; | x63 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσοι γονείς/ κηδεμόνες στο Δ.Σ του συλλόγου γονέων/ κηδεμόνων είναι αλλοδαποί; | x64 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποσοστό γονέων που ενδιαφέρονται έμπρακτα | x65 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; (1) | x66_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; (2) | x66_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποιοι γονείς/ κηδεμόνες έρχονται συχνότερα να συζητήσουν για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; (3) | x66_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσες φορές έχετε καλέσει, αυτή τη σχολική χρονιά, γονείς/ κηδεμόνες στο σχολείο για να ενημερώσετε/συζητήσετε α) για την πρόοδο/ διαγωγή/ συμπεριφορά του παιδιού τους; | x67 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσοι από τους γονείς/κηδεμόνες έχουν απευθυνθεί σε εσάς προσωπικά για να συζητήσουν πρόβλημα του παιδιού τους το τρέχον σχολικό έτος; | x68 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν παιδιά στο σχολείο σας που απευθύνονται σε εσάς για προσωπικά τους προβλήματα; | x69 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπήρξε, κατά το τρέχον σχολικό έτος, κάποιο ατύχημα σε παιδί/παιδιά αυτού του τμήματος; | x70 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ναι, πόσα ατυχήματα; | x71 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας αθλητικοί αγώνες; | x72_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας θεατρικές / μουσικές παραστάσεις ; | x72_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας γιορτές, εκθέσεις, φιλανθρωπικές αγορές ; | x72_3 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας εκδρομές, εκπαιδευτικές επισκέψεις; | x72_4 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκε στο σχολείο σας δεντροφύτευση ; | x72_5 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Σε αυτή τη σχολική χρονιά, οργανώθηκαν στο σχολείο σας άλλες εκδηλώσεις; | x72_6 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αδύνατους, δυσπροσάρμοστους, καινούργιους, διαφορετικούς- επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x73 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αν ναι υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x74 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς αλλοδαπούς; | x75 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αν ναι υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x76 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Υπάρχουν στο σχολείο σας περιπτώσεις επιθετικότητας αλλοδαπών παιδιών προς Έλληνες μαθητές; | x77 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αν ναι υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x78 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Yπάρχουν, σε αυτό το σχολείο, περιπτώσεις επιθετικότητας παιδιών προς εκπαιδευτικούς του σχολείου- επιθετικότητα λεκτική, σωματική, καταστροφή περιουσίας; | x79 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αν υπάρχουν, από ποιούς; | x80 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών από αργοπορία; | x81_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών από τιμωρία; | x81_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αντιμετωπίζετε πρόβλημα απουσιών των παιδιών από ασθένεια; | x81_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα παιδιά, στο σχολείο σας, έχουν προβλήματα απόδοσης (δυσκολεύονται να παρακολουθήσουν); | x82_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα παιδιά, στο σχολείο σας, έχουν προβλήματα υγείας (έχουν κάποιο χρόνιο πρόβλημα ή αναπηρία); | x82_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα παιδιά, στο σχολείο σας, έχουν οικονομικά προβλήματα; | x82_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα παιδιά, στο σχολείο σας, έχουν ψυχολογικά προβλήματα; | x82_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα παιδιά, στο σχολείο σας, έχουν προβλήματα οικογενειακών σχέσεων; | x82_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πόσα παιδιά, στο σχολείο σας, έχουν κοινωνικά προβλήματα; | x82_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν προβλήματα ένταξης των αλλοδαπών παιδιών στο σχολείο σας; | x83 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ναι υπάρχουν σε αυτό το τμήμα; | x84 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αντιμετωπίζουν προβλήματα γλώσσας τα αλλοδαπά παιδιά στο σχολείο σας; | x85 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Αν ναι, σε αυτό το τμήμα; (αριθμός παιδιών) | x86 | NUMERIC | - | | | Scale |
| Αντιμετωπίζετε πολιτισμικά προβλήματα στο σχολείο σας; | x87 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, περιγράψτε τί: (1ο πρόβλημα) | x88_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, περιγράψτε τί: (2ο πρόβλημα) | x88_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Σύμφωνα με την προσωπική σας εμπειρία, θεωρείτε ότι η παρουσία αλλοδαπών παιδιών επηρεάζει το επίπεδο της τάξης; | x89 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, γιατί; (1ος λόγος) | x90_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, γιατί; (2ος λόγος) | x90_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Με το σημερινό ποσοστό αλλοδαπών στη μαθητική κοινότητα δημιουργείται μια πολυπολιτισμική κοινωνία. Πιστεύετε ότι έχετε τις απαραίτητες γνώσεις για να βοηθήσετε τα παιδιά, ελληνόπουλα και αλλοδαπά, στη διαμόρφωσή της; | x91 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Υπάρχουν διάφορα βοηθήματα για την ένταξη των αλλοδαπών (σεμινάρια, έντυπο και ηλεκτρονικό εκπαιδευτικό υλικό κ.λπ.). Έχει χρησιμοποιηθεί κάποιο; | x92 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιο; (1ο βοήθημα) | x93_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιο; (2ο βοήθημα) | x93_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ, ποιο; (3ο βοήθημα) | x93_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Εσεις έχετε ασχοληθεί, κατά κάποιο τρόπο, με το παραπάνω θέμα; | x94 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ,τί ακριβώς έχετε κάνει; (1ον) | x95_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ,τί ακριβώς έχετε κάνει; (2ον) | x95_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΝΑΙ,τί ακριβώς έχετε κάνει; (3ον) | x95_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη σεξουαλική υγεία/ συμπεριφορά | x96_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη διατροφή | x96_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για το περιβάλλον | x96_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για την κυκλοφοριακή αγωγή | x96_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για κάποιο πολιτιστικό πρόγραμμα | x96_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έχουν γίνει οργανωμένα προγράμματα αγωγής υγείας/ περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, το τρέχον σχολικό έτος, στο σχολείο σας για τη στοματική υγιεινή | x96_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, συζητήσατε κάποιο από τα θέματα με τα παιδιά; | x97_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, καλέσατε κάποιον ειδικό; | x97_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, μοιράσατε έντυπο υλικό; | x97_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, συμμετείχαν τα παιδιά σε κατάλληλες δραστηριότητες; | x97_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, συμμετείχαν τα παιδιά σε παιχνίδια και δραστηριότητες προσέγγισης; | x97_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, συμμετείχαν τα παιδιά σε εκπαιδευτική εκδρομή για την ανακύκλωση; | x97_6 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, συμμετείχαν τα παιδιά σε θεατρικά παιχνίδια; | x97_7 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Έσεις, για να ενημερώσετε τα παιδιά για κάποιο από τα θέματα της προηγούμενης ερώτησης, συμμετείχαν τα παιδιά σε δραστηριότητες για την διατροφή; | x97_8 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις σχέσεις μεταξύ εκπαιδευτικών στο σχολείο σας; | x98_1 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ διευθυντή – εκπαιδευτικών στο σχολείο σας; | x98_2 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ εκπαιδευτικών – μαθητών στο σχολείο σας; | x98_3 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ μαθητών στο σχολείο σας; | x98_4 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ εκπαιδευτικών – γονιών στο σχολείο σας; | x98_5 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ διευθυντή – μαθητών στο σχολείο σας; | x98_6 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πώς θα χαρακτηρίζατε τις μεταξύ σχολείου – Δήμου στο σχολείο σας; | x98_7 | NUMERIC | - | | | Ordinal |
| Πόσα από τα παιδιά αυτού του τμήματος νομίζετε ότι έχουν την απαραίτητη υποστηρίξη από τους γονείς στην μόρφωσή τους ; | x99 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Πιστεύετε ότι ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών του σχολείου σας είναι επαρκής για την ηλικία τους; | x100 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Αν ΟΧΙ, πιστεύετε ότι το σχολείο θα μπορούσε να εφαρμόσει μεθόδους με στόχο την αύξηση του ελεύθερου χρόνου των παιδιών; | x101 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; (1η ανάγκη) | x102_1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; (2η ανάγκη) | x102_2 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; (3η ανάγκη) | x102_3 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; (4η ανάγκη) | x102_4 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Κατά την άποψή σας, σε ποιες ανάγκες των παιδιών του σχολείου, όσον αφορά την ποιότητα ζωής, θα έπρεπε να ανταποκριθεί ο Δήμος; (5η ανάγκη) | x102_5 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποσοστό αλλοδαπών μαθητών | rallod1 | NUMERIC | - | | | Nominal |
| Ποσοστό αλλοδαπών μαθητών | rallod2 | NUMERIC | - | | | Nominal |